Piłkarski rajd w Trójce

24 kwietnia słuchacze radiowej Trójki wyruszą wraz z Pawłem Homą i Robertem Kantereitem w podróż dookoła świata.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W tym roku trasa trójkowego Rajdu przebiega przez kraje, których reprezentacje piłkarskie uczestniczą w rozgrywkach Mistrzostw Świata FIFA 2006.

Reporterzy  Trójki odwiedzą miedzy innymi obie Ameryki, Europę, a nawet Antypody. Trójka chce zaprezentować kulturę, tradycje i obyczaje mieszkańców tych pięknych miejsc oraz zaprosić do konkursu.

Przez cztery tygodnie Paweł i Robert w codziennych radiowych spotkaniach ze słuchaczami będą w ciekawy i zabawny sposób opowiadać o kolejnych etapach swojej podróży, o urokach miejsc, z których wywodzą się najlepsze drużyny światowej piłki. Przez cały tydzień zadaniem słuchaczy będzie odgadywanie w jakim państwie i mieście się znajdują.Konkurs będzie pojawiał się w Trójce od poniedziałku do piątku w audycji Mariusza Rokosa pomiędzy 9:00 a 12:00. Codziennie, do 18 maja można wygrać bilety lotnicze dla dwóch osób w obie strony do wybranego miasta w Europie. Finał zabawy rozegra 22 maja.

 Wszyscy uczestnicy zabawy będą mogli wygrać bilety lotnicze do Ameryki Północnej oraz 20 tysięcy złotych.

Na stronach internetowych stacji znajdą się zdjęcia oraz dziennik z podróży naszych dzielnych reporterów.

Piłkarski Rajd dookoła świata jest kontynuacją corocznej zabawy podróżniczej prowadzonej na antenie Trójki już od trzech lat. Poprzednie trzy edycje cieszyły się wielką popularnością i zapewniły wszystkim jej uczestnikom nie tylko atrakcyjne nagrody ale również solidną dawkę informacji dotyczących krajów Wspólnoty Europejskiej i całego świata.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu