SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pion wydawniczy Przeglądu Sportowego w Axel Springer Polska

Bogdan Mróz, dotychczasowy dyrektor ds. nowego biznesu obejmie z dniem 2 listopada 2007 stanowisko dyrektora wydawniczego Przeglądu Sportowego.

Pion wydawniczy Przeglądu Sportowego w Axel Springer Polska

Bogdan Mróz pracuje w Axel Springer Polska od 2003 roku. Początkowo był koordynatorem wydawniczym Newsweeka i Faktu , a w 2004 roku objął funkcję dyrektora ds. kontrolingu strategicznego. Ostatnio jako dyrektor ds. nowego biznesu, odpowiadał za poszukiwanie i kompleksową ocenę nowych możliwości rozwoju spółki, a także realizacje nowych przedsięwzięć.

Za marketing Przeglądu Sportowego odpowiadać będzie w dalszym ciągu Alicja Gutowska, która dołączyła już do zespołu marketingu prasy codziennej Axel Springer Polska, kierowanego przez Ewę Kamińską-Lampart.

Po realizacji transakcji 2 listopada 2007 do Axel Springer Polska przechodzi też cały zespół reklamy Przeglądu Sportowego, kierowany przez Andrzeja Kamińskiego dotychczasowego dyrektora działu reklamy dziennika. Dział reklamy Przeglądu Sportowego będzie włączony w struktury biura reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pion wydawniczy Przeglądu Sportowego w Axel Springer Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl