Piotr Borowski: z Media Concept do MediaOn

Piotr Borowski dołączył do zespołu domu mediowego MediaOn na stanowisko strategic media manager.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Borowski będzie m.in. odpowiedzialny za podejście strategiczne MediaOn w rekomendacjach mediowych dla klientów.

grafika

Piotr Borowski z branżą mediową związany jest 16 lat. Od maja 2009 na stanowisku strategic media manager zajmował się strategiami w przetargach Media Concept. Swoje doświadczenie zdobył pracując m.in. dla  Glaxo Smith Kline (Mediacom),  Shell (MQI Media Serwis), Grupa Żywiec (Heineken, Żywiec) - OMD Polska, Media Concept, Coca Cola (Universal McCann), US Pharmacia (OMD Polska), Seat (MQI Media Serwis).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator