Piotr Bronarski i Emilia Grabuś przeszli do Selectivv

Do zespołu firmy Selectivv, zajmującej się analizami big data i kampaniami marketingowymi na urządzeniach mobilnych, dołączyli Piotr Bronarski (poprzednio w Cityboard Media) i Emilia Grabuś (wcześniej m.in. w GroupM i „Briefie”).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Piotr Bronarski i Emilia Grabuś przeszli do Selectivv
Piotr Bronarski i Emilia Grabuś

Piotr Bronarski jako jako business development manager będzie odpowiedzialny w Selectivv za rozwój sprzedaży, negocjacje oraz obsługę nowych i obecnych klientów.

Poprzednio przez 4,5 roku pracował w firmie reklamy zewnętrznej Cityboard Media kolejno jako account manager i senior account manager odpowiedzialny za sprzedaż bezpośrednią oraz agencyjną. Zajmował się współpracą z klientami strategicznymi takimi jak Orlen, Maspex, Lotos czy mBank. Pozyskiwał też nowych klientów i rozwijał sprzedaż firmy.

Emilia Grabuś w Selectivv będzie odpowiedzialna za przygotowywanie oraz realizację kampanii mobile w modelu RTB (CPM, CPC, CPL, CPI), a także kampanii Google Ads. Poprzednio była związana z GroupM, gdzie odpowiadała za tworzenie strategii komunikacji w obszarze audience planningu. Do jej zadań należało przygotowywanie rekomendacji dla klientów, analiza grupy docelowej i optymalizacja prowadzonych działań reklamowych. Ma a dorobku projekty dla takich firm i marek jak: KappAhl, Biedronka, H&M, Karcher, Polpharma, C&A, Colgate-Palmolive, Mars, Opel, Ford czy Subway.

Wcześniej pracowała w „Briefie”, gdzie prowadziła bieżącą komunikację dla marki w social mediach oraz koordynowała organizację rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu