Piotr Gabalewicz: z Grupy Empik do Performics

Piotr Gabalewicz dołączył do agencji marketingu efektywnościowego Performics (należy do Publicis Media) na nowo utworzone stanowisko head of SEO. Poprzednio zajmował się obszarem SEO w Grupie Empik.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Piotr Gabalewicz: z Grupy Empik do Performics
Piotr Gabalewicz

Gabalewicz odpowiadać będzie za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem SEO, projektowanie wewnętrznego oprogramowania, wdrażanie i nadzorowanie wszystkich działań SEO oraz za aktywny udział w zdobywaniu nowych klientów agencji i utrzymywaniu z nimi relacji.

Doświadczenie zdobywał w warszawskiej agencji Whites, a przez ostatnie dwa lata pracował w Grupie Empik, gdzie również podlegał mu obszar SEO.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana