Piotr „Izak” Skowyrski w reklamie Antybatona

Wystartowała druga część kampanii Antybatona Łowicz. Oprócz odświeżenia spotu, marka postawiła na wejście w świat gamingu i współpracę z topowym polskim streamerem gamingowym, Piotrem „Izakiem” Skowyrskim.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Skrócona wersja spotu wykorzystuje nową muzykę, która po raz kolejny nawiązuje do czołówek filmów o superbohaterach. W reklamie pokazano sytuacje, kiedy Antybaton Łowicz “ratuje z opresji” i pomaga zwalczyć lekki głód lub ochotę na coś słodkiego.

Trzymając się motywu superbohaterów, marka stworzyła specjalne wideo w stylistyce starych gier zręcznościowych. W roli Antybatona występuje jeden z czołowych polskich gamerów - Piotr „Izak” Skowyrski. Jego zadaniem jest pokonanie słodkiej przekąski.

Dodatkowo w filmie umieszczonym na YouTubie gracze mogą za pomocą klawiszy numerycznych od 1 do 8 wywoływać kombinacje uderzeń. Każda z kombinacji reprezentuje inne składniki Antybatona. Materiał będzie wspierany przez kod QR umieszczony w spocie telewizyjnym, który po zeskanowaniu przeniesie użytkownika do gry. Dodatkowe 6’ i 15’ sekundowe formaty reklamowe będą widoczne na platformach: YouTube, Tik Tok, Instagram i Facebook.

Za koncepcję kampanii odpowiada Feeders agency, za produkcję grywalnego materiału wideo na YouTube - Letemknow Sequence. Spot telewizyjny współtworzył dział produkcji Maspex. Media zakupił Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej