Piotr Koźmiński z „Super Expressu” współpracownikiem youtube’owej Prawdy Futbolu

Dziennikarz piłkarski „Super Expressu” Piotr Koźmiński zaczyna stałą współpracę z kanałem youtube’owym Prawda Futbolu tworzonym przez Romana Kołtonia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Piotr, którego bardzo cenię!, będzie pojawiał się regularnie, co najmniej dwa razy w miesiącu. Będziemy wzajemnie wspomagali się również w mediach społecznościowych - przekazał Roman Kołtoń portalowi Wirtualnemedia.pl. - To jeden z najlepszych dziennikarzy sportowych w Polsce - aktywny news’owo, zawsze wiarygodny, idealny partner dla brandu Prawda Futbolu - dodał.

Piotr Koźmiński w „Super Expressie” pracuje od ponad 15 lat, wcześniej był związany ze „Sportem”. Współpracuje też z serwisem internetowym UEFA.

- Dla mnie dziennikarstwo to nie tylko zawód, ale również, a może przede wszystkim pasja, czyli to co widzę u Romka od wielu lat. Bardzo mi się podoba jego merytoryczne podejście do podejmowanych tematów, a kanał Prawda Futbolu jest bardzo popularny wśród piłkarskich kibiców i ekspertów. Ma też w swojej nazwie to, co dla mnie w pracy najważniejsze - prawda, dążenie do niej. Dlatego nie miałem żadnych wątpliwości, propozycję współpracy przyjąłem bez sekundy zastanowienia - komentuje Koźmiński.

Kanał Prawda Futbolu jest tworzony przez Romana Kołtonia od ponad dwóch lat. Obecnie ma 96,5 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam 560 materiałów zanotowało łącznie 20,3 mln odtworzeń.

Kołtoń w związku z tworzeniem Prawdy Futbolu od lutego br. nie jest już zatrudniony w Telewizji Polsat, natomiast dalej współpracuje z nadawcą, m.in. jako stały ekspert w programie „Cafe Futbol”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały