SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Morkowski wykupuje udziały w Brand New Galaxy i staje na czele rady nadzorczej firmy

Piotr Morkowski wykupił udziały holdingu marketingowo-technologicznego Brand New Galaxy od dotychczasowego inwestora, spółki Nomad Fund. W związku z transakcją, objął stanowisko przewodniczącego rady nadzorczej BNG.

Piotr Morkowski, fot. Przemek Chudkiewicz Article

Dotychczasowy główny inwestor - Nomad Fund, który zainwestował w BNG zaraz po jej starcie w 2017 roku, został w całości wykupiony przez aktualnych inwestorów oraz Piotra Morkowskiego. Jednocześnie Piotr Morkowski dołącza do rady nadzorczej Brand New Galaxy.

Strony nie ujawniają wartości transakcji ani informacji, jaki procent udziałów kupił Morkowski. Z wydanego komunikatu wynika, że stal się on głównym udziałowcem firmy.

Zarząd Brand New Galaxy wraz z radą nadzorczą pracują nad szczegółowym planem rozwoju, który będzie sfinalizowany i ogłoszony do końca pierwszego kwartału 2020.  Wstępne założenia zakładają agresywną ekspansję poprzez rozwój międzynarodowy i budowę nowych centrów kompetencji - podała firma.

Brand New Galaxy z sukcesami w 2019

– Jestem przekonany, że inwestycja w rozwój platformy holdingowej Brand New Galaxy przyniesie doskonałe rezultaty, pozwalając przyspieszyć i wesprzeć ambitne plany rozwojowe spółki. Cieszę się również, że będę miał ponownie okazję pracować z wieloma wybitnymi Talentami, z którymi miałem już przyjemność działać przy wcześniejszych projektach – komentuje Piotr Morkowski.

-– 2019 był dla nas bardzo dobry: wzmocniliśmy zespół, poszerzyliśmy strukturę i portfolio spółek, przekraczając jednocześnie planowane parametry przychodowe. Utrzymanie dynamicznego tempa wzrostu i realizacja kolejnych ambitnych planów wymaga przede wszystkich doskonałych partnerów – i chodzi tu zarówno o kompetencje, jak i możliwości kapitałowe. Liczymy, że na doświadczenie naszych inwestorów w skalowaniu przedsięwzięć pomoże nam w rozwoju geograficznym, kompetencyjnym i pozwoli w ciągu najbliższego czasu znów pozytywnie zaskoczyć rynek - dodaje Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy.

Zarząd Brand New Galaxy tworzą Olga Adamkiewicz (vice president investor relations & business development) i Kacper Kłos (CEO).

Piotr Morkowski to były prezes Saatchi&Saatchi IS. Po odejściu z agencji, w 2017 roku został managing partnerem w firmie Wisebase.

Wcześniej przez ponad pięć lat CEO Interactive Solutions EMEA. W latach 2009-2014 był dyrektorem zarządzającym Saatchi&Saatchi Digital, a wcześniej - dyrektorem zarządzającym w Interactive Solutions EMEA.

W skład hubu Brand New Galaxy wchodzą: Pathfinder 23 - agencja aktywująca marki w obszarze E-commerce; Synthrone - platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce; Spacecamp - agencja digitalowa; Life on Mars - agencja kreatywna cross-channel; 8.54 - dom produkcyjny o specjalizacji digital; Stratosfera - firma konsultingowa marketingu strategicznego, Man on the Moon - agencja konsultingowa w obszarze HR.

Niedawno do struktury holdingu włączono New Gravity, software house automatyzujący procesy biznesowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piotr Morkowski wykupuje udziały w Brand New Galaxy i staje na czele rady nadzorczej firmy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl