Nowy szef strategii Value Media przeszedł ze Starcomu

Piotr Opłotny objął stanowisko head of strategy w domu mediowym Value Media, należącym do Group One.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowy szef strategii Value Media przeszedł ze Starcomu

Do Value Media Piotr Opłotny przeszedł z agencji mediowej Starcom (Publicis Media), w której pracował blisko 7 lat. Najpierw był tam communications&business directorem, a następnie objął stanowisko stratgy directora.

W latach 2014 -2017 był strategy directorem. Przedtem, przez prawie 6 lat pracował w Starcomie, m.in. jako media manager i senior comunications manager.

Na przełomie 2007 i 2008 roku był junior media plannerem w Spark Foundry (Publicis Media). 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni