Piotr Osiński i Aleksander Frydrych w dziale kreacji VMLY&R

Do zespołu kreacji agencji VMLY&R dołączyli Piotr Osiński jako regional creative director oraz Aleksander Frydrych jako associate creative director.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Piotr Osiński i Aleksander Frydrych w dziale kreacji VMLY&R
Od lewej: Aleksander Frydrych i Piotr Osiński

Piotr Osiński kieruje pracą zespołu VMLY&R realizującego projekty dla marek z portfolio Grupy Danone. Z kolei Aleksander Frydrych na stanowisku associate creative director w duecie z Adamem Smereczyńskim odpowiada za pracę 14-osobowego zespołu obsługującego takie marki jak m.in. Wyborowa, Lay's, Doritos, Tic Tac czy BNP Paribas.

Piotr Osiński przez ostatnie dwa lata jako executive creative director w Wunderman w Dubaju kierował całym działem kreacji w regionie Bliskiego Wschodu. Wcześniej spędził 6 lat w Saatchi&Saatchi IS, z czego rok jako associate creative director. Na tym stanowisku odpowiedzialny był za globalną obsługę digital marki Duracell i regionalną pracę dla Microsoft i GSK.

Aleksander Frydrych do VMLY&R przeszedł z Cut the Mustard, gdzie od lipca 2018 roku był dyrektorem kreatywnym. Doświadczenie w reklamie gromadził w agencjach Change Integrated, Walk Digital, Grey Group, Scholz&Friends i Leo Burnett.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały