SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Pietrzak: ze Sport.pl na szefa biznesowego newonce.sport

Piotr Pietrzak objął nowo utworzone stanowisko business ownera serwisu newonce.sport (należącego do grupy newonce.media). Poprzednio pracował w Sport.pl (Agora), a wcześniej m.in. w Havas Sports & Entertainment, Sportfive i Nike Poland.

Piotr Pietrzak Article

W newonce.sport Piotr Pietrzak odpowiada za rozwój biznesu, budowanie relacji z branżą reklamową oraz poszerzanie kompetencji serwisu w obszarze wideo. Będzie ściśle współpracował z Michałem Michalskim, CEO newonce.media, oraz działami reklamy i marketingu grupy.

Serwis newonce.sport ruszył w drugiej połowie stycznia br., jego stałymi współpracownikami są m.in. Przemysław Rudzki, Łukasz „Juras” Jurkowski, Andrzej Twarowski, Piotr Żelazny, Michał Trela, Michał Gutka, Dominik Piechota, Kuba Polkowski, Paweł Grabowski, Mateusz Święcicki i Filip Kapica.

- Z Michałem i Piotrkiem (Piotr Kędzierski to dyrektor kreatywny i udziałowiec newonce.media - przyp.) znamy się od lat. Kreatywność, odwaga, szybki proces decyzyjny i luźna atmosfera przekonały mnie, że sport w takim wydaniu musi się udać - mówi Piotr Pietrzak. - Nasz cel to stworzenie nowej przestrzeni markom, które chcą się pokazać przy sporcie, ale w sposób bardziej lifestyle’owy czy casualowy. Trudno wyobrazić sobie lepszą ku temu okazję niż rok sportowy - dodaje.

- Dynamika rozwoju naszej stosunkowo młodej organizacji jest tak duża, że przyszedł czas na sięganie po ludzi z najwyższego stopnia menedżerskiego. Jest dla nas dużym wyróżnieniem, że nasz najnowszy projekt - newonce.sport - możemy budować z kimś tak doświadczonym i kompetentnym, jak Piotr - komentuje Michał Michalski.

Poprzednio Piotr Pietrzak przez półtora roku pracował w Agorze jako zarządzający biznesem Sport.pl, odpowiadał za strategię rozwoju biznesu, kontent i komercjalizację treści tego portalu.

Wcześniej przez trzy lata był dyrektorem marketingu Nike Poland, w latach 2014-2015 - członkiem zarządu i dyrektorem zarządzającym Sportfive Polska (obecnie Lagardere Sports & Entertainment), a wcześniej przez sześć lat dyrektorem generalnym polskiego oddziału Havas Sports & Entertainment.

Ogółem w branży komunikacji oraz marketingu sportowego ma ponad 15 lat doświadczenia, karierę zaczął w agencji Mediathlon. Współtworzył projekty m.in. dla takich klientów jak Coca-Cola, adidas, Reebok, Telekomunikacja Polska, PGE S.A, Bank Zachodni WBK, Castrol, Canal+, BP, Powerade, KIA, Hyundai, Dalkia czy Velux.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piotr Pietrzak: ze Sport.pl na szefa biznesowego newonce.sport

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
FrEddie Kruger
Piotrek fajny gość, życzę mu powodzenia, ale skład redakcyjny to na razie w większości goście od piłki zagranicznej, co powoduje, że stronka przypomina wciąż bloga internetowego. Jest kilku bardzo dobrych dziennikarzy, jednak w tej chwili mam spore wątpliwości czy to się przebije. Tłumaczenia z BBC czy ESPN są w wielu miejscach, ładne pisanie niewiele tu zmieni, insiderskie historie z krajowego podwórka to podstawa.
4 1
odpowiedź
User
ya
Piotrek fajny gość, życzę mu powodzenia, ale skład redakcyjny to na razie w większości goście od piłki zagranicznej, co powoduje, że stronka przypomina wciąż bloga internetowego. Jest kilku bardzo dobrych dziennikarzy, jednak w tej chwili mam spore wątpliwości czy to się przebije. Tłumaczenia z BBC czy ESPN są w wielu miejscach, ładne pisanie niewiele tu zmieni, insiderskie historie z krajowego podwórka to podstawa.


fakt, choć np. Michał Trela o polskiej lidze pisze bardzo ciekawie. Z tego co pamiętam, to Gutka i Piechota również się nią zajmowali, choć ten drugi głównie robił rozmowy z hiszpańskojęzycznymi obcokrajowcami
1 0
odpowiedź
User
Sportsmanka
Kariera tego Pana jest zadziwiajaca. Jak na faceta ktory nie zna sie ani na sprzedazy ani na marketingu obejmuje bardzo ciekawe stanowiska. Nigdzie nie odniosl zadnego sukcesu a mimo to dalej dostaje lukratywne oferty.
1 0
odpowiedź