SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Pietrzak: ze Sport.pl na szefa biznesowego newonce.sport

Piotr Pietrzak objął nowo utworzone stanowisko business ownera serwisu newonce.sport (należącego do grupy newonce.media). Poprzednio pracował w Sport.pl (Agora), a wcześniej m.in. w Havas Sports & Entertainment, Sportfive i Nike Poland.

W newonce.sport Piotr Pietrzak odpowiada za rozwój biznesu, budowanie relacji z branżą reklamową oraz poszerzanie kompetencji serwisu w obszarze wideo. Będzie ściśle współpracował z Michałem Michalskim, CEO newonce.media, oraz działami reklamy i marketingu grupy.

Serwis newonce.sport ruszył w drugiej połowie stycznia br., jego stałymi współpracownikami są m.in. Przemysław Rudzki, Łukasz „Juras” Jurkowski, Andrzej Twarowski, Piotr Żelazny, Michał Trela, Michał Gutka, Dominik Piechota, Kuba Polkowski, Paweł Grabowski, Mateusz Święcicki i Filip Kapica.

- Z Michałem i Piotrkiem (Piotr Kędzierski to dyrektor kreatywny i udziałowiec newonce.media - przyp.) znamy się od lat. Kreatywność, odwaga, szybki proces decyzyjny i luźna atmosfera przekonały mnie, że sport w takim wydaniu musi się udać - mówi Piotr Pietrzak. - Nasz cel to stworzenie nowej przestrzeni markom, które chcą się pokazać przy sporcie, ale w sposób bardziej lifestyle’owy czy casualowy. Trudno wyobrazić sobie lepszą ku temu okazję niż rok sportowy - dodaje.

- Dynamika rozwoju naszej stosunkowo młodej organizacji jest tak duża, że przyszedł czas na sięganie po ludzi z najwyższego stopnia menedżerskiego. Jest dla nas dużym wyróżnieniem, że nasz najnowszy projekt - newonce.sport - możemy budować z kimś tak doświadczonym i kompetentnym, jak Piotr - komentuje Michał Michalski.

Poprzednio Piotr Pietrzak przez półtora roku pracował w Agorze jako zarządzający biznesem Sport.pl, odpowiadał za strategię rozwoju biznesu, kontent i komercjalizację treści tego portalu.

Wcześniej przez trzy lata był dyrektorem marketingu Nike Poland, w latach 2014-2015 - członkiem zarządu i dyrektorem zarządzającym Sportfive Polska (obecnie Lagardere Sports & Entertainment), a wcześniej przez sześć lat dyrektorem generalnym polskiego oddziału Havas Sports & Entertainment.

Ogółem w branży komunikacji oraz marketingu sportowego ma ponad 15 lat doświadczenia, karierę zaczął w agencji Mediathlon. Współtworzył projekty m.in. dla takich klientów jak Coca-Cola, adidas, Reebok, Telekomunikacja Polska, PGE S.A, Bank Zachodni WBK, Castrol, Canal+, BP, Powerade, KIA, Hyundai, Dalkia czy Velux.

Dołącz do dyskusji: Piotr Pietrzak: ze Sport.pl na szefa biznesowego newonce.sport

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
FrEddie Kruger
Piotrek fajny gość, życzę mu powodzenia, ale skład redakcyjny to na razie w większości goście od piłki zagranicznej, co powoduje, że stronka przypomina wciąż bloga internetowego. Jest kilku bardzo dobrych dziennikarzy, jednak w tej chwili mam spore wątpliwości czy to się przebije. Tłumaczenia z BBC czy ESPN są w wielu miejscach, ładne pisanie niewiele tu zmieni, insiderskie historie z krajowego podwórka to podstawa.
odpowiedź
User
ya
Piotrek fajny gość, życzę mu powodzenia, ale skład redakcyjny to na razie w większości goście od piłki zagranicznej, co powoduje, że stronka przypomina wciąż bloga internetowego. Jest kilku bardzo dobrych dziennikarzy, jednak w tej chwili mam spore wątpliwości czy to się przebije. Tłumaczenia z BBC czy ESPN są w wielu miejscach, ładne pisanie niewiele tu zmieni, insiderskie historie z krajowego podwórka to podstawa.


fakt, choć np. Michał Trela o polskiej lidze pisze bardzo ciekawie. Z tego co pamiętam, to Gutka i Piechota również się nią zajmowali, choć ten drugi głównie robił rozmowy z hiszpańskojęzycznymi obcokrajowcami
odpowiedź
User
Sportsmanka
Kariera tego Pana jest zadziwiajaca. Jak na faceta ktory nie zna sie ani na sprzedazy ani na marketingu obejmuje bardzo ciekawe stanowiska. Nigdzie nie odniosl zadnego sukcesu a mimo to dalej dostaje lukratywne oferty.
odpowiedź