SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Byli kreatywni z Gonga uruchomili własny butik kreatywny Supermarket

Piotr Stawowiak i Paweł Czartoryski, ostatnio związani z agencją Gong, założyli butik kreatywny Supermarket. Mają już na swoim koncie kampanię dla Wakacje.pl.

Piotr Stawowiak i Paweł CzartoryskiPiotr Stawowiak i Paweł Czartoryski

Piotr Stawowiak ostatnio pełnił obowiązki associate creative director w agencji Gong. Tworzył dla Netflix, Kompanii Piwowarskiej, ING czy Ekstraklasy. Wraz z zespołem przeniósł Dawida Podsiadło do świata "Wiedźmina", odpowiadał za akcję "ograbienia Damy z Gronostajem z naszyjnika" czy za koncept wskrzeszenia wafli chałwowych Familijne dla Jakuba Żulczyka.

– Trudne czasy wymagają silnych i odważnych brandów. Chcemy przekonać klientów, że kreatywność nie wymaga większych budżetów, tylko nieco odwagi – mówi Piotr Stawowiak.

Paweł Czartoryski jako kreatywny pracował dla wielu znanych brandów - m.in. dla Wirtualnej Polski (#dziejesiewpolsce), NC+ (“Prawdziwy kibic jest zawsze kibicem”), ING, T-Mobile (latająca kura) i Kompanii Piwowarskiej. Jego kampanie nagradzane były Grand Prix Effie, KTR i Golden Drum. Za największy sukces zawodowy uważa kampanię dla WP, która doprowadziła do wybudowania szkoły w Nepalu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- W agencjach często zdarza się tak, że najciekawsze pomysły nie wychodzą poza ich mury, bo 1 z 10 osób oceniających ma wątpliwości. My takie pomysły umieszczamy na samym początku naszych prezentacji i widzimy, że klientom się to podoba, a wręcz tego oczekują - mówi Paweł Czartoryski.

Supermarket jest m.in. odpowiedzialny za ostatnią kampanię „Ciesz się urlopem jak Prokop” dla serwisu Wakacje.pl. W spotach wystąpił znany dziennikarz i prezenter telewizyjny Marcin Prokop, a kampania składała  się m.in. z trzech spotów, dwóch billboardów sponsorskich oraz kampanii OOH. Plan filmowy i sesja zdjęciowa odbyły się na Cyprze. Na początku września będzie w emisji kolejna kampania Supermarketu dla klienta z branży e-commerce.

Dołącz do dyskusji: Byli kreatywni z Gonga uruchomili własny butik kreatywny Supermarket

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
A
Super chłopaki! Mega dobrze się z nimi współpracuje 👌🏻
odpowiedź
User
nana
supermarket jest tylko jeden -- mojo supermarket. zaczynać butik i zżynać od razu nazwę od najfajniejszej agencji, so low
odpowiedź
User
Adam
supermarket jest tylko jeden -- mojo supermarket. zaczynać butik i zżynać od razu nazwę od najfajniejszej agencji, so low


a to nie tak, że "Piotr i Paweł" więc Supermarket?
odpowiedź