Corona wprowadza piwo bezalkoholowe z witaminą D

Marka piwa Corona (Ab InBev) wprowadza do oferty piwo bezalkoholowe Corona Sunbrew wzbogacone o witaminę D. Najpierw trafi do sprzedaży w Kanadzie, a w kolejnych miesiącach zostanie wprowadzone na inne rynki na świecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Corona wprowadza piwo bezalkoholowe z witaminą D

Globalna marka piwa Corona wprowadza na rynek nowe piwo bezalkoholowe, które ma zwiększyć poziom witaminy D w miesiącach zimowych u osób pijących piwo. Marka twierdzi,  ze jest to "pierwszy w swoim rodzaju" innowacyjny produkt.

Według producenta Corona Sunbrew 0,0% ma zawierać w 330 ml piwa 30 proc. wartości witaminy D.

- Cieszymy się, że możemy zaoferować konsumentom Corona Sunbrew 0,0%, pierwsze piwo bezalkoholowe z witaminą D, wzmacniające nasze pragnienie pomagania ludziom w kontakcie z naturą w dowolnym momencie - mówi Felipe Ambra, globalny wiceprezes Corony.

Nowy produkt najpierw zostanie wprowadzony w Kanadzie, a potem - jeszcze w tym roku - pojawi się też w Wielkiehj Brytanii, a w dalszej kolejności na pozostałych rynkach Europy, Ameryki Południowej i Azji.

Debiutowi nowego piwa towarzyszyć będzie zintegrowana kampania przygotowana przez agencję kreatywną David Miami.

AB InBev podaje, że wprowadzenie na rynek bezalkoholowego piwa z witaminą D pokazuje zaangażowanie firmy w pomoc w ograniczaniu i zapobieganiu szkodliwemu spożywaniu alkoholu, a także jej zdolność do identyfikowania nowych możliwości rozwoju dla swoich marek.

- Po licznych i rygorystycznych testach, Corona Sunbrew 0,0%  pokazuje naszą zdolność do znajdowania rozwiązań, luk i możliwości rozwoju jako marki - mówi Brad Weaver, globalny wiceprezes ds. badań i rozwoju innowacji w AB InBev. -  Praca nad tym wariantem piwa nie była łatwa, ponieważ witamina D jest wrażliwa na tlen i światło i nie jest łatwo rozpuszczalna w wodzie. Ale dzięki naszym ciągłym inwestycjom w innowacje oraz badania i rozwój, nasz zespół był w stanie stworzyć jedyne piwo bezalkoholowe z witaminą D - dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"