SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piwo Dębowe z nowym logo, w reklamach Piotr Fronczewski (wideo)

Piwo Dębowe (produkowane przez Kompanię Piwowarską) trafiło do sprzedaży pod zmienioną nazwą - Dębowe Dojrzałe Mocne - oraz z nową identyfikacją wizualną. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Otwórz Dębowe”, w której występuje Piotr Fronczewski.

Article

- Odświeżając wizerunek piwa Dębowe skupiamy się na podkreślaniu głównych atutów marki. Dojrzały charakter to cecha wspólna zarówno dla marki i konsumenta. Dębowe Dojrzałe Mocne jest męskie, pewne siebie i otwarte na dzielenie się tym, co ma najlepszego. Wszelkie zmiany, których dokonaliśmy w Dębowym zostają podkreślone przez znakomitą osobowość ambasadora: dojrzałego, dostojnego mężczyzny - Piotra Fronczewskiego - mówi Jacek Grabarczyk, brand manager w Kompanii Piwowarskiej.

Nowy wygląd butelek i puszek piwa Dębowe zaprojektowała agencja Mango Design.

Spot z kampanii pokazuje mężczyznę, który w deszczowy dzień w środku miasta nieoczekiwanie trafia na ogromny dąb i wchodzi do niego przez drzwi. W środku znajduje się klasyczna restauracja, w której wita go Piotr Fronczewski. Mężczyzna spokojnie może tam pić piwo Dębowe, co podsumowuje hasło „Otwórz Dębowe”.

To pierwsza od dwóch lat duża kampania reklamowa piwa Dębowe. Poprzednia była prowadzona pod hasłem „Dębowe. Majstersztyk”.

Piotr Fronczewski jesienią 2015 roku użyczył głosu do reklam PKP i PKP Intercity, a wcześniej reklamował m.in. Nutricardin Omega Max, Polomarket i Getin Bank.

Nowa kampania piwa Dębowe będzie prowadzona w internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze.

Kreacją kampanii zajęła się agencja PZL, produkcją spotu - studio filmowe OTO Film, a postprodukcją - Televisor. Za reklamy internetowe odpowiada agencja Huta 19, za aktywności w social media i działania public relations - agencja Tailor Made PR, a za zakup mediów - dom meiodowy Zenith Optimedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piwo Dębowe z nowym logo, w reklamach Piotr Fronczewski (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pabb
Dębowe TO NIE PIWO! To napój piwopodobny powstały z wody, spirytusu i aromatu piwa.
23 17
odpowiedź
User
wujek
Piwo jak piwo, ale szkoda Pana Fronczewskiego - taki świetny aktor, a od 20 lat nie zagrał żadnej dużej roli filmowej.
20 10
odpowiedź
User
MB
Pabb, niestety nie masz racji - jest to piwo, w najbardziej technicznym tego słowa znaczeniu (tzn. "napój alkoholowy powstały w wyniku fermentacji alkoholowej brzeczki na bazie słodu, nie destylowany").
Mówię "niestety", bo gdyby zawierało spirytus, to musiałoby zostać wycofane z rynku albo obłożone dodatkową akcyzą i wszystkim (oprócz Kompanii Piwowarskiej) wyszłoby to na dobre.
16 10
odpowiedź
User
morpork
Dębowe to akurat jedyne dobre mocne piwo.
11 15
odpowiedź
User
Popiół2015
Długo warzone, a nie ważone. Robi różnicę, co nie?
Fronczewski to przecież mój idol, Franek Kimono i Pan Kleks i wiele innych ról.
Mimo wieku nadal młody duchem. Od 26 lat w teatrze Ateneum, w moim Grudziądzu za "Kolację dla głupca" z Krzysztofem Tyńcem wygrana na Wiośnie Teatralnej.
17 8
odpowiedź