SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piwo Lech Lite w sprzedaży z identyfikacją wizualną od Czteryczwarte

Kompania Piwowarska wprowadziła na rynek nowe piwo typu lager Lech Lite. Będzie je wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy GPD Agency, Lubię To, Czteryczwarte, Dynamo Film, Zenith i Tailor Made PR.

Article

Piwo Lech Lite to lekki lager o niższej zawartości alkoholu (3,5 proc.) i kalorii (96 kcal. na 330 ml piwa). - Lech Lite to propozycja dla osób żyjących aktywnie, które do tej pory w wielu sytuacjach nie sięgały po piwo ze względu na zbyt wysoką zawartość alkoholu. Stanowi też idealną propozycję dla tych, którzy nie przepadają za intensywną piwną goryczką - opisuje Maria Rychlicka-Furmaga, senior brand manager marki Lech.

Design puszek i butelek Lech Lite przygotowała agencja Czteryczwarte.

W nadchodzących miesiącach zacznie się kampania reklamująca Lech Lite. Będzie prowadzona w telewizji (od maja), w internecie (m.in. w social media), prasie, punktach sprzedaży oraz na outdoorze.

Kreacją kampanii zajęła się GPD Agency, a produkcję spotu - Dynamo Film. Za działania w internecie odpowiada agencja Lubię To, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith, a za działania public relations - agencja Tailor Made PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piwo Lech Lite w sprzedaży z identyfikacją wizualną od Czteryczwarte

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ed
nigdy tego nie piłem i już tak zostanie
odpowiedź
User
toytoy
Dla mnie idealne. Nie będę już musiał zabierać do szkoły piwa rozcieńczonego wodą.
odpowiedź
User
Ed
Napiszcie ile będzie miało cukru?
odpowiedź
User
Perłowy
Myślę, że jednak zostanę przy Perle.
odpowiedź
User
Piwożłop
Syf na kiju. Po co to komu? Smakuje wodnisto i jak mokry karton. Chmiel Cascade to tylko chwyt marketingowy, bo go nie czuć w piwie. Dietetyczne? No dajcie sobie spokój. 30-50 kalorii mniej od zwykłego piwa. Ciekawe kto będący na diecie siedzi dzień w dzień i podlicza kalorie na kalkulatorze. Zresztą osoby będące na diecie nie powinny pić piwa jak już, lol. Lepiej wydać nieco więcej na porządnej jakości piwo rzemieślnicze niż na koncernowy sikacz.
odpowiedź