SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„W swoim tempie” nową platformą komunikacyjną piwa Łomża. W reklamie Adam Woronowicz

Van Pur zaprezentowało nową platformę komunikacyjną piwa Łomża - „W swoim tempie”, której autorem jest agencja Brasil. W spotach marki występuje aktor Adam Woronowicz.

Article

Platforma komunikacyjna „W swoim tempie” ma wyróżnić markę Łomża na rynku piwa oraz podkreślić jej regionalny charakter. Idea spotów reklamowych opiera się na lekkiej abstrakcji z przymrużeniem oka, a historie przenoszą nas w radosny czas z przyjaciółmi na łono kojącej natury.

- W nowej komunikacji Łomża inspiruje do czerpania przyjemności z wolnych chwil w swoim tempie, jednocześnie podkreślając wyjątkową jakość naszego piwa uzyskiwaną dzięki nieśpiesznemu leżakowaniu. Naszym celem było stworzenie nie tylko wyróżnialnej reklamy, ale formatu, który będzie rozrywką dla naszych konsumentów - mówi Paulina Grodzińska, dyrektor marketingu Van Pur.

Kampania poprzedzona została wprowadzeniem na rynek nowej szaty graficznej opakowań Łomży, która podkreśla regionalny charakter piwa i tradycję jego warzenia. Zmianie nie uległa natomiast charakterystyczna zielona butelka, z którą konsumenci kojarzą markę od lat.  

Za kreacje i produkcje filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys, reżyser Sam Akina, operator Piotr Sobociński.

Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „W swoim tempie” nową platformą komunikacyjną piwa Łomża. W reklamie Adam Woronowicz

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Justyna
Rewelacyjny aktor to i reklamę chce się oglądać! Naprawdę wyszło lekko, zabawnie i nostalgicznie.
odpowiedź
User
On
Fajna reklama w przeciwieństwie do reklamy piwa Lech z tym koszmarnym "Le, le. le..." :)
odpowiedź
User
K
Reklama wyróżnia się, prawda., niestety negatywnie. To jest dramat jak to wygląda...
odpowiedź