SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wzór piwnego smaku” w kampanii Pilsner Urquell (wideo)

W internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa piwa Pilsner Urquell (dystrybuowanego w Polsce przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Wzór piwnego smaku”. Przygotowały i realizują ją firmy Lubię to - linked by Isobar, Dynamo Film i Zenith.

Article

Kampania jest oparta na serii trzech filmów, w których o czeskim piwie Pilsner Urquell opowiadają barman, piwoznawca oraz miłośnik tej marki. Spoty mają podkreślać kluczowe atrybuty piwa Pilsner Urquell: autentyczność, rzemiosło, pasję, szacunek do tradycji oraz bezkompromisowość.

Akcja reklamowa, prowadzona pod hasłem „Wzór piwnego smaku”, obejmuje internet (reklamy m.in. na Facebooku, w serwisach, VoD, na Gazeta.pl, WP.pl, Onet.pl, witryna Wzorsmaku.gazeta.pl) oraz prasę („Logo” i „Duży Format”).

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Lubię to - linked by Isobar (należąca do Dentsu Aegis Network Polska). Spoty wyprodukował dom produkcyjny Dynamo Film, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wzór piwnego smaku” w kampanii Pilsner Urquell (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wincey & wincey
Pilsner rządzi!
odpowiedź
User
Karol
Najlepsze piwo ever.
odpowiedź
User
Arturius665
Pilsner rządzi!


Chyba nigdy nie piłeś PErły. Najlepsze piwo!
odpowiedź