Artegence zajmie się obsługą BTL piwa Żywiec

Agencja Artegence odpowiada za kompleksową komunikację BTL marki piwa Żywiec (Grupa Żywiec). Zajęła się też zaprojektowaniem i wdrożeniem nowej wersji serwisu Męskiego Grania.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Artegence zajmie się obsługą BTL piwa Żywiec

Artegence już od prawie trzech lat pracuje dla Grupy Żywiec w obszarze digitalu i obsługuje wiele brandów z jej portfolio. Teraz Grupa Żywiec rozszerza współpracę z agencją o działania BTL dla marki piwa Żywiec.

- Dzięki dotychczasowemu zaangażowaniu i doświadczeniu oraz satysfakcjonującym wynikom wcześniejszych projektów zdecydowaliśmy się zaprosić Artegence do udziału w przetargu na komunikację BTL. Proponowane przez agencję rozwiązania były najlepsze, co zaowocowało rozszerzeniem naszej współpracy. Przed nami jeszcze wiele inspirujących działań, które na pewno wpłyną na rozwój marki Żywiec - mówi Ewa Stefanowicz, BTL activation manager w Grupie Żywiec.

W tym roku postanowiono także odświeżyć stronę festiwalu Męskie Granie, którego inicjatorem jest marka Żywiec. Serwis zyskał nowy projekt architektury informacji - treści uporządkowano na kilku podstronach m.in.: strona główna, koncerty/line-up, single, artyści, bilety, Męskie Granie Orkiestra. Strona jest utrzymana w minimalistycznej estetyce i czerpie z dobrze kojarzonej identyfikacji wizualnej festiwalu.

Artegence odpowiadała m.in. za kompleksową komunikację Loterii Żywca w digitalu – zaprojektowanie i częściowe wdrożenie strony loteryjnej, kampanie display i wsparcie SoMe.

Obsługą BTL marki Żywiec zajmowała się agencja Just.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej