SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pizza Hut klientem Cut The Mustard

Agencja Cut The Mustard rozpoczyna współpracę z siecią restauracji Pizza Hut.

Po lewej: poprzedni logotyp Pizza Hut, po prawej obecnyArticle

Agencja Cut The Mustard zajmie się obsługą Pizza Hut na rynku polskim, czeskim, węgierskim i słowackim.

Będzie odpowiadać za opracowanie strategii i idei kreatywnej, a także bieżącą obsługę social mediów i komunikację digital.

W ramach działań dla marki Pizza Hut, Cut The Mustard będzie wdrażała autorską platformę komunikacyjną “Slice for everyone”, osadzoną w globalnym języku wizualnym. Odświeżona komunikacja ma być bardziej atrakcyjna dla Gen Z i na nowo przedstawić kultową sieć pizzerii.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.

Dołącz do dyskusji: Pizza Hut klientem Cut The Mustard

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
designer
Brawo!
odpowiedź
User
ugur
czy będą cross promocje ze swipeto?
odpowiedź