SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKO BP: IKO ma już 100 tysięcy klientów

W niespełna 10 miesięcy IKO zyskało 100 tysięcy użytkowników, którzy dokonali swoimi telefonami łącznie ponad 250 tysięcy transakcji na kwotę 66 milionów złotych.

Płatności mobilne IKO wystartowały 7 marca 2013 roku i były wówczas dostępne dla klientów PKO Banku Polskiego korzystających z telefonów z systemami iOS i Android, zaś sieć akceptacji liczyła kilka tysięcy terminali płatniczych. Od tego czasu IKO znacząco się rozwinęło. Lista systemów, na których działa aplikacja, poszerzyła się o Blackberry, Windows Phone, Symbian, a także telefony obsługujące język Java. IKO zostało udostępnione klientom Inteligo, osobom nieposiadającym konta w oparciu o portmonetkę IKO, a także klientom firmowym prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą lub wykonującym wolny zawód. Ci ostatni mogą powiązać IKO ze swoim rachunkiem firmowym.

- W scenariuszach zakładaliśmy, że do końca tego roku pozyskamy kilkadziesiąt tysięcy użytkowników naszych płatności mobilnych. Udało się znacznie te szacunki przekroczyć, co pokazuje, że rynek czekał na takie rozwiązanie jak IKO. Jest to także znakomita baza dla lokalnego standardu płatności mobilnych, który budujemy wspólnie z innymi bankami – mówi Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO Banku Polskiego.

W ciągu 10 miesięcy znacząco powiększyła się również sieć akceptacji. Płatności mobilne IKO można obecnie realizować w ponad 65 tysiącach terminali płatniczych eService w całej Polsce. Telefonem z IKO można płacić między innymi w takich sieciach jak Auchan, Dino, Intermarche, Piotr i Paweł, Real, Simply Market, Shell, Rossmann, Empik, Sushi 77, Dominium, McDonalds, North Fish, Sodexo, Telepizza, Coffee Heaven, Costa Coffee, Green Coffee, Empik cafe, Helios, Multikino, Aldo, Carry, Esprit, GAP, Gatta, Pierre Cardin, Promod, River Island, Smyk, Tatuum, Triumph, Venezia, Decathlon, HiMountain, Avans, Media Expert, MIX Electronics, Sferis, Douglas, Inglot, L’Occitane, Sephora, 1-minute, Inmedio, Relay.

Oprócz punktów handlowo-usługowych, telefonem z IKO można także wypłacać gotówkę z 3 tysięcy bankomatów PKO Banku Polskiego oraz płacić za zakupy w ponad 8 tysiącach sklepów internetowych obsługiwanych m.in. przez Dotpay, eCard, eService, Przelewy24, Transferuj.pl i Blue Media.

Użytkownicy IKO mogli w 2013 roku skorzystać również z wielu promocji, które PKO Bank Polski organizował wspólnie m.in. z McDonalds, Tatuum, Shell, Feu Vert czy Teatrem Imka.

Dołącz do dyskusji: PKO BP: IKO ma już 100 tysięcy klientów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kaja
niech mają :) ja się jednak zraziłam do banków i przeniosłam się do skoku chmielewskiego. jak na razie sobie chwalę :)
odpowiedź