SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PKO BP kończy przed czasem współpracę z DDB&Tribal, bo wybrał Agencję Warszawa

PKO Bank Polski sfinalizował właśnie przetarg na obsługę reklamową, wybierając Agencję Warszawa. Tym samym na kilka miesięcy przed terminem kończy po sześciu latach współpracę z agencją DDB&Tribal.

Article

Przetarg PKO BP na wybór wiodącej agencji reklamowej trwał od wiosny br., bank zapowiedział go już w styczniu. Wygrała go Agencja Warszawa (wcześniej Blueberry) pokonując m.in. Grandes Kochonos, DDB&Tribal, Young&Rubicam Poland, BBDO Warszawa, Lemon Sky J. Walter Thompson i Hand Made.

Umowę podpisano na dwa lata. Agencja Warszawa będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową PKO BP - od opracowania strategii marketingowej dla banku oraz poszczególnych jego produktów i usług po przygotowanie koncepcji i realizację kampanii reklamowych.

Agencja DDB&Tribal pracowała dla PKO BP jako wiodąca agencja reklamowa od sześciu lat. Jedną z pierwszych jej prac dla banku było wprowadzenie w 2010 roku platformy komunikacyjnej z udziałem Szymona Majewskiego, którą realizowano do końca 2013 roku. Z kolei przez ostatnie dwa lata przygotowywała serię reklam PKO BP pokazującą w żartobliwej stylistyce reakcje różnych elementów organizmów klientów na usługi banku (emitowany obecnie spot lokaty Kapitał dla Dziecka pokazuje brzuch kobiety w ciąży).

Obecna umowa pomiędzy DDB&Tribal miała obowiązywać do października br. Tymczasem kilka dni temu agencja otrzymała od PKO BP decyzję, że będzie obsługiwać bank tylko do sierpnia br. - Niestety nie mogę tego ani potwierdzić ani skomentować - przekazał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający w DDB&Tribal.

- PKO BP sfinalizował przetarg na wybór nowej agencji reklamowej. Wygrała go Agencja Warszawa. W związku z tym kończymy współpracę z agencją DDB&Tribal - wyjaśniła serwisowi Wirtualnemedia.pl Edyta Skorupska, ekspert z departamentu komunikacji korporacyjnej PKO BP.

Na początku czerwca br. PKO BP zmienił dom mediowy: wybrał w przetargu Havas Media i zakończył współpracę z Universal McCann.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PKO BP kończy przed czasem współpracę z DDB&Tribal, bo wybrał Agencję Warszawa

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Spencer
gratulacje!
18 15
odpowiedź
User
Taktyka
Posiadanie w portfolio spółek skarbu państwa to kaprys dla agencji, które mają solidne podstawy w klientach z rynku. Wystarczy "dobra zmiana" i można mieć kłopocik.
18 9
odpowiedź
User
Adam
agencja blueberry zmieniła nazwę na POLSKĄ - Agencja Warszawa akurat przed przetargiem ;) dobra zmiana!
21 12
odpowiedź
User
Zawiedziony
Jak widać kręcenie spotów dla PiSu się opłaciło... Wielka szkoda bo bardzo ceniłem Michała i spółkę za ich kreatywność, teraz pachnie to umocowaniem i o zgrozo...układem. #dobrazmiana
24 21
odpowiedź
User
nick
Reklamy w stylu bylo sobie zycie o czym one sa! Infantylne i nie smieszne!
15 11
odpowiedź