„Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje” - PKO BP reklamuje Konto dla Młodych i Konto Firmowe (wideo)

PKO Bank Polski rozpoczął kampanie reklamujące PKO Konto dla Młodych i PKO Konto Firmowe. Działania, realizowane pod wspólnym hasłem „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje”, zostały przygotowane przez firmy marketingowe Artegence i Havas Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampanie mają podkreślać, że PKO BP towarzyszy klientom w codziennym życiu, oferując przydatne usługi i rozwiązania.

W spocie wizerunkowym PKO Konta dla Młodych przedstawione zostały funkcje tego rachunku takie jak m.in. płatności zbliżeniowe smartfonem i BLIKIEM. Reklama opowiada o grupie przyjaciół, którzy kontaktując się przez internet mobilny, organizują dla koleżanki urodzinową domówkę.

 

Z kolei reklamy telewizyjne PKO Konta Firmowego podkreślają, że oferuje ono m.in. możliwość skorzystania z pomocy wideodoradcy PKO Banku Polskiego oraz otwarcia działalności i konta firmowego w aplikacji bankowej IKO. W reklamach internetowych są też promowane takie funkcjonalności jak -księgowość, debet na koncie, podpis kwalifikowany czy karta wielowalutowa.

 

Obie kampanie obejmują telewizję, internet (display, social media) oraz placówki PKO BP (materiały POS na wybranych witrynach).

Kreacją reklam zajęła się agencja Artegence, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej