SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKP Intercity szuka agencji do obsługi w social media

Spółka PKP Intercity rozpoczęła przetarg, w którym chce wybrać agencję odpowiedzialną za jej obsługę w mediach społecznościowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę z nią podpisze na dwa lata.

Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiedzialna za świadczenie kompleksowej strategicznej obsługi działań w zakresie social media marketingu, w szczególności w serwisach: Facebook.com, Instagram.com, Twitter.com, Youtube.com oraz Linkedin.com.

Do jej zadań należeć będzie m.in. bieżąca komunikacja, tworzenie contentu, jego publikowanie, współtworzenie, przy udziale PKP Intercity krótko- i długookresowych planów działań(harmonogram działań w podziale na: grupy docelowe, narzędzia, przekazy, potencjalne ryzyka), współpraca i współtworzenie materiałów wideo i sesji zdjęciowych, na potrzeby contentu do komunikacji w mediach społecznościowych.

Agencja ta będzie również zajmować się doradztwem w zakresie komunikacji kryzysowej, współpracą z innymi podmiotami współpracującymi z PKP Intercity (dom mediowy, agencja kreatywna, agencja interaktywna, agencja PR), planowaniem i organizowaniem kampanii promocyjnych w ramach budżetu reklamowego oraz współpracą z influencerami.

W pierwszym etapie przetargu, po złożeniu ofert PKP Intercity dokona ich oceny. Na tej podstawie zostaną wybrane agencje, które zostaną zaproszone do drugiego etapu, w którym prowadzone będą negocjacje.

Umowa ze zwycięską agencją zostanie zawarta na 2 lata. Przetarg trwa do 30 września br.

Dołącz do dyskusji: PKP Intercity szuka agencji do obsługi w social media

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klient
Polecam do obsługi portal "Nasza Klasa"! Oni mają taką klasę jak Wy :D
odpowiedź