PKP Intercity szuka agencji do obsługi w social media

Spółka PKP Intercity rozpoczęła przetarg, w którym chce wybrać agencję odpowiedzialną za jej obsługę w mediach społecznościowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę z nią podpisze na dwa lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PKP Intercity szuka agencji do obsługi w social media

Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiedzialna za świadczenie kompleksowej strategicznej obsługi działań w zakresie social media marketingu, w szczególności w serwisach: Facebook.com, Instagram.com, Twitter.com, Youtube.com oraz Linkedin.com.

Do jej zadań należeć będzie m.in. bieżąca komunikacja, tworzenie contentu, jego publikowanie, współtworzenie, przy udziale PKP Intercity krótko- i długookresowych planów działań(harmonogram działań w podziale na: grupy docelowe, narzędzia, przekazy, potencjalne ryzyka), współpraca i współtworzenie materiałów wideo i sesji zdjęciowych, na potrzeby contentu do komunikacji w mediach społecznościowych.

Agencja ta będzie również zajmować się doradztwem w zakresie komunikacji kryzysowej, współpracą z innymi podmiotami współpracującymi z PKP Intercity (dom mediowy, agencja kreatywna, agencja interaktywna, agencja PR), planowaniem i organizowaniem kampanii promocyjnych w ramach budżetu reklamowego oraz współpracą z influencerami.

W pierwszym etapie przetargu, po złożeniu ofert PKP Intercity dokona ich oceny. Na tej podstawie zostaną wybrane agencje, które zostaną zaproszone do drugiego etapu, w którym prowadzone będą negocjacje.

Umowa ze zwycięską agencją zostanie zawarta na 2 lata. Przetarg trwa do 30 września br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana