SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKP Intercity szuka agencji eventowej

Spółka PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie dla niej usług eventowych. Z wybraną firmą będzie pracować na zasadzie obsługi ramowej.

Agencja, którą wybierze przewoźnik będzie obsługiwać PKP Intercity przez rok, począwszy od 1 listopada br. Może zostać przedłużona maksymalnie o 6 kolejnych miesięcy.

Do jej zadań należeć będzie m.in. przygotowanie i realizacja tzw. eventu taborowego (np. prezentacja pasażerom nowego lub zmodernizowanego taboru, edukacja), eventów wizerunkowych (promocja wizerunku marki np. eventy tematyczne
świąteczne, z okazji Dnia Dziecka), akcji promocyjnych wspierających kampanie, niestandardowy event ambientowy, będący wsparciem działań promocyjnych oraz aktywności w social media, imprezy cykliczne itp.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 1 października.

 

 

Dołącz do dyskusji: PKP Intercity szuka agencji eventowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl