SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Płaczący Niemiec i zdenerwowany mechanik w reklamach nowego serwisu ogłoszeniowego Motomi.pl (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca Motomi.pl - nowy serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, Bomaye, Carat Polska, iProspect oraz Isobar Polska.

Article

Należący do firmy Pixel Office serwis Motomi.pl ma wyróżniać się użytecznością i przejrzystością prezentowanych ogłoszeń motoryzacyjnych. Model biznesowy witryny ma być alternatywą wobec pozostałych serwisów ogłoszeniowych zarówno dla dużych sprzedawców, jak też sprzedawców detalicznych.

W serwisie działa system rotujących miejsc ogłoszeniowych, dzięki któremu sprzedawcy mogą swobodnie zarządzać swoimi ofertami. Można je publikować w ramach 30-dniowych abonamentów oraz zdobytych lub wykupionych punktów, które można przeznaczyć także na promowanie, wyróżnianie i „podbijanie” ogłoszeń.

 

Koncepcja kampanii reklamowej Motomi.pl jest oparta na zwrotach często używanych w ogłoszeniach motoryzacyjnych np. „auto żyleta, prosto z Niemiec, mało jeżdżone”, „nówka sztuka, jeżdżone po bułki i do kościoła”, „auto po mechaniku, wszystko zrobione, błysk!”

Kreacją reklam zajęła się agencja PZL, która przygotowała też pozycjonowanie i strategię Motomi.pl oraz strategię komunikacji serwisu.

 

Akcja reklamowa zaczęła się 7 listopada, jest prowadzona w telewizji i internecie.

Produkcją spotów telewizyjnych, materiałów wideo do internetu i sesji zdjęciowej zajął się dom produkcyjny Bomaye, a za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają agencje Carat Polska, iProspect oraz Isobar Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Płaczący Niemiec i zdenerwowany mechanik w reklamach nowego serwisu ogłoszeniowego Motomi.pl (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ruda
Mechanik to raczej zachwala swój towar ;)
13 9
odpowiedź
User
mario
Dobry handlarz to powinien właśnie pousuwać wszystkie drobne usterki, a jeżeli auto wymaga jakiś prac poinformować o tym. Klient powinien kupić auto do jazdy a nie do remontu
13 9
odpowiedź
User
Borys
Bezsensu ta reklama wiekszosc auto jest i tak z zagranicy. I to chyba normalne jak ktos robi wszystko na biezaco to auto musi byc sprawne. Nie rozumiem zbytnio przekazu.
9 11
odpowiedź
User
Misiek
Też nie rozumiem wszystkich "myśli", jakie są w spotach. Prawdopodobne wyjścia są dwa: (1) firmy reklamowe nie za bardzo czują polski rynek; (2) kasa i kampania były robione głównie przez ludzi z zagranicy. Jedno nie wyklucza drugiego. Znaczy kolejny przejaw traktowania nas jako kraju postkolonialnego.
9 9
odpowiedź
User
Wirtu
Ludzie czy wy tego nie widzicie. Przecież to jest OTOMOT.... taki sam napis wszystko podobne. Nagle jakaś firma z wielkim hukiem wpada na rynek pl i ogłasza się gdzie się da?! Oznacza to ze poprzedni serwis będzie wprowadzał jakieś zmiany lub zamknie stary serwis albo będzie chciał go sprzedać :)) dziś ceny konkurencyjne a za chwile znowu płacisz jak za złoto
8 10
odpowiedź