SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Płaszcze w roli głównej w jubileuszowej kampanii marki Patrizia Aryton

Marka odzieżowa Patrizia Aryton rozpoczęła nową kampanię, która z jednej strony promuje kolekcję jesień-zima 2019/2020, a z drugiej związana jest z obchodami 30-lecia istnienia marki.

Fundamentem nowej, jubileuszowej kolekcji Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 20119/2020 są płaszcze. To one grają główną rolę w kampanii sfotografowanej przez Marcina Kempskiego.

Modelki pozują na zielonym tle, które tworzy spójną kompozycję z kolorystyką kolekcji. To opowieść o dwóch indywidualnych kobietach, które łączy zamiłowanie do elegancji i wygody. Pod stopami modelek można zauważyć nietypowe podłoże w odcieniu ochry, której barwy przeplatają się w nowych projektach Patrizia Aryton. Naturalne fryzury i makijaż są kontynuacją manifestu marki pod hasłem: „Jesteś idealny, kiedy jesteś sobą".

Głównym produktem w nowej kolekcji Patrizia Aryton jest płaszcz Evercoat. Powstał na podstawie jednych z pierwszych konstrukcji płaszczy marki, które od początku wprowadzenia do sprzedaży cieszyły się sporym zainteresowaniem. Jak podkreśla firma, to hołd dla klientek, które od trzech dekad są wierne polskiej marce. Płaszcz zaprojektowany został w trzech różnych modelach, różniących się od siebie długością. Każdy z nich ma pasek i kaptur, dzięki czemu można go wystylizować na ponad 10 sposobów. Evercoat został wyprodukowany w 5 różnych kolorach m.in. w barwie kamelowej.

Oprócz płaszczy kolekcja jest rozbudowane o liczne sukienki. - Każda kolekcja jest dla mnie wyjątkowa. Zawsze projektuje tak, aby produkty Patrizia Aryton zapewniały komfort i wygodę.  Płaszcze z wełny czy kaszmiru stały się synonimem luksusu, które idealnie budują stylizację z sukienkami, dodając im kobiecej lekkości - mówi Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektor kreatywna marki.

Wśród nowości proponowanych przez markę znajdują się jedwabne topy, plisowane spódnice czy gładkie body. Wśród barw w kolekcji wyróżnia się: butelkowa zieleń, odcień wysuszonego hibiskusa oraz ugier.   

Autorem zdjęć do kampanii jest Marcin Kempski (Ilikephoto), stylizacje przygotował Michał Koszek. Za koncepcję kampanii odpowiadają Patrycja Cierocka-Szumichora i Justyna Sobierajska-Gadzińska.

Polska marka założona w 1989 roku przez Danutę i Ryszarda Cierockich od 30 lat projektuje ubrania dla kobiet ceniących elegancję, jakość i styl. Pomysł na założenie firmy odzieżowej zrodził się z pasji do mody i tkanin.

W 2012 roku ambasadorką i twarzą marki została Małgorzata Kożuchowska. To był początek zmian oraz chęć zwrócenia uwagi na produkty młodszej Klientki. W branży o firmie zrobiło się głośno, kiedy cztery lata temu marka przeszła rebranding, który zapoczątkowała nowa dyrektor kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora. Do wyrazu Aryton zostało dodane imię Patrizia by sfeminizować obecną nazwę i zbudować skojarzenie z modą.

Opatrzenie firmy imieniem nadało nazwie lekkości, a także zwróciło uwagę na to, że za produktami stoją ludzie, zespół, który tworzy rodzinę. Według Patrycji Cierockiej-Szumichory obecna nazwa sugeruje postać, a nie martwą korporację. Projektantka tworząc nowe projekty, czerpie inspiracje z podróży łącząc je z nowymi trendami. Jej zamiłowanie do mody przekłada się na wysokiej jakości tkaniny jak najdelikatniejsza wełna „baby wool” czy miękki kaszmir, które wykorzystuje w kolekcji.

Dołącz do dyskusji: Płaszcze w roli głównej w jubileuszowej kampanii marki Patrizia Aryton

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketerka
Rewelacyjne płaszcze - polecam!!!

I coraz lepsza kolekcja Altro.
odpowiedź