2,16 mln abonentów platformy Canal+ na koniec I półrocza, wzrost o 44 tys.

W I połowie 2019 roku należąca do koncernu Vivendi grupa Canal+ zanotowała przychody w wysokości 2,52 mld euro, a globalna liczba subskrybentów nadawcy wyniosła 15,6 mln. Tymczasem działająca w Polsce platforma Canal+ zanotowała wzrost liczby użytkowników o 44 tys. do 2,16 mln.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2,16 mln abonentów platformy Canal+ na koniec I półrocza, wzrost o 44 tys.

Koncern Vivendi w I połowie tego roku miał przychody na poziomie 7,353 mld euro, co oznacza wzrost rok do roku o 13,6 proc. W tym samym okresie zysk netto spółki zwiększył się o 40,8 proc. osiągając poziom 554 mln euro.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/platforma-canal-koniec-nc-rebranding-jacek-balicki-komentarz,7170849683728513a ##

Należąca do Vivendi grupa Canal+ w raportowanym okresie osiągnęła przychody w kwocie 2,518 mld euro, które były niższe względem analogicznego okresu rok wcześniej o 2,2 proc. Większa część przychodów nadawcy pochodzi z działalności we Francji (1,52 mld euro), choć rok do roku przychody w tym segmencie spadły o 4,5 proc.

W I półroczu grupa odbiorców Canal+ wzrosła globalnie o 98 tys. do liczby 15,555 mln.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-dostepny-na-platformie-canal-kiedy-w-polsce-komentarz,7170841964332673a ##

Działająca w Polsce platforma Canal+ zanotowała 2,163 mln subskrybentów, co oznacza w skali roku wzrost o 44 tys.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?