SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Platforma 'n' ma 204 tys. abonentów, liczy na 300 tys. do końca roku

Należąca do Grupy ITI platforma telewizji cyfrowej "n" ma 204 tys. abonentów i chce zwiększyć ich liczbę do 300 tys. w tym roku, poinformował prezes ITI Neovision Maciej Sojka w środę. Platforma podpisała w środę z HBO umowę, dzięki której do jego oferty wejdą kanały filmowego tego producenta.

Platforma 'n' ma 204 tys. abonentów, liczy na 300 tys. do końca
roku

"Do końca tego roku chcemy mieć 300 tys. klientów, a w przyszłym osiągnąć 500 tys. abonentów. Przekroczenie tej granicy będzie oznaczało, że platforma 'n' stanie się rentowna" - powiedział Sojka podczas konferencji prasowej.

W pozyskiwaniu klientów ma pomóc promocja, w której nowi abonenci do końca roku będą mogli korzystać z pełnej oferty platformy za darmo, otrzymają też darmowy dekoder.

Sojka podkreślił, że wskaźnik odłączeń platformy "n" wynosi 1,4% w porównaniu do 11,4% w przypadku Canal Plus lub 11,9% w przypadku brytyjskiej platformy Sky. Niski procent odłączeń jest jednak normalny dla operatora, który prowadzi swoją działalność od niedawna - platforma "n" weszła na rynek w październiku zeszłego roku.

W środę Sojka i prezes HBO Polska Aleksander Kutela podpisali umowę, dzięki której w ofercie platformy znajdą się od 1 stycznia kanały: HBO, HBO 2 oraz HBO Comedy. Będą one dostępne w dodatkowym, płatnym pakiecie dla abonentów platformy.

Do końca roku w ofercie platformy "n" mają się znaleźć inne kanały filmowe: Universal Chanel, Sci Fi Chanel, Movies 24, Filmbox, Nonstop Kino i Nonstop Kino HD. W październiku platforma uruchomiła własne kanały: OTV (prowadzony przez Jurka Owsiaka), Religia.tv i nTalk.

Platforma "n" w najbliższych tygodniach ma uruchomić we współpracy z Onetem (również z grupy ITI) portal dla swoich abonentów. W skład "nPortalu" mają wejść trzy serwisy: Onet.pl Foto, Onet.pl Pogoda oraz seriale. Dzięki połączeniu z internetem abonenci będą mogli m.in. oglądać zdjęcia z serwisu Onet.pl Foto, ale także tworzyć własne galerie.

Firma rozszerzy też usługę nRadio o wersję HD, w której będą transmitować dwie stacje muzyczne nadające w systemie 5.1 surround. Oferta VOD (video on demand - wideo na żądanie) zostanie rozszerzona o kolekcję nScreen adresowaną dla miłośników seriali. W kolekcji mają się znaleźć m.in. nowe sezony seriali "Gotowe na wszystko", "Heroes" czy "Dr Mouse".

Grupa ITI miała w I połowie roku 14,22 mln euro zysku netto, co oznacza wzrost o 462,4% w porównaniu z analogicznym okresem ub. roku. Skonsolidowane przychody wyniosły 221,62 mln euro w stosunku do 174,96 mln euro przed rokiem.

  • Więcej informacji:
  • N
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Platforma 'n' ma 204 tys. abonentów, liczy na 300 tys. do końca roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl