SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Platige Image restrukturyzuje dział reklamy. Na czele Paulina Machalica i Cezary Albiński

Studio postprodukcyjne Platige Image zmieniło strukturę zarządzania działem reklamy (Platige Commercial). Współzarządzającymi działem zostali Paulina Machalica oraz Cezary Albiński, zrezygnowano z funkcji dyrektora zarządzającego. Pełniący ją dotychczas Janusz Włodarski pozostaje w firmie jako doradca zarządu.

Article

Paulinie Machalicy (head produkcji) będzie podlegać zespół produkcyjny, serwis oraz studio dźwiękowe. Za priorytet stawia umocnienie relacji z klientami oraz optymalizację pracy działu reklamy zarówno w obecnej sytuacji związanej z COVID-19, jak również w dalszej przyszłości.

Stanowisko haed produkcji pełniła już w Platige Image od 2017 do marca 2019 roku. Z Platige Image związana od 2011 roku. Wcześniej jako producentka z powodzeniem współtworzyła spoty dla marek polskich i zagranicznych.

Cezary Albiński, współzarządzający Platige Commercial, jako head of CG będzie koordynował prace zespołu graficznego. Ma w planach zaangażowanie działu reklamy w prace nad dłuższymi formami wizualnymi oraz dalszy rozwój zaplecza technologicznego.

Ze studiem związany od 2012 roku. W trakcie kariery nadzorował ponad 300 projektów reklamowych w Polsce i za granicą.

– Będziemy kontynuowali prace nad rozwojem używanych przez nas technologii. Wykorzystanie Unreal Engine jest z pewnością jednym z kroków usprawniających pracę całego działu. Oprócz produkcji stricte reklamowych, chcemy również tworzyć możliwie jak najwięcej dłuższych animacji dla uznanych marek z całego świata – komentuje Cezary Albiński.

Platige Commercial bez dyrektora zarządzającego

Janusz Włodarski, od ponad roku dyrektor zarządzający Platige Commercial, w związku z likwidacją tego stanowiska pozostaje w firmie jako doradca zarządu. Był jego członkiem od połowy 2017 roku do lutego ubiegłego roku. 

W 2019 roku grupa kapitałowa Platige Image zanotowała wzrost przychodów o 23 proc. 90,43 mln zł oraz wyniku netto z 7,44 mln zł straty do 2,92 mln zł zysku. W ubiegły roku spółka przygotowała efekty specjalne i czołówkę do pierwszego sezonu serialu Netflixa „Wiedźmin”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Platige Image restrukturyzuje dział reklamy. Na czele Paulina Machalica i Cezary Albiński

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl