SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Platige prezentuje reklamę Giorgio Armani przeznaczoną na ekrany 3D DOOH

Platige Image przygotował najnowszą odsłonę kampanii dla marki Giorgio Armani na zlecenie L'Oréal Polska. To już kolejna produkcja warszawskiego studia Platige Image, które wyspecjalizowało się w tworzeniu i adaptacji treści reklamowych w formacie 3D Digital Out of Home.

Reklamy 3D Digital Out of Home coraz częściej są wyświetlane na billboardach w największych światowych metropoliach, przyciągając uwagę widzów. Zastosowanie najnowszych technologicznie rozwiązań sprawia, że stają się też często elementem viralowych kampanii marketingowych.

Czytaj też: Galaxy Z Flip4 przejmuje warszawski Marriott w najnowszej kampanii Samsunga

Najnowsza kampania 3D Digital Out of Home powstała na podstawie gotowego materiału od klienta. Warszawskie studio było odpowiedzialne za zaadoptowane gotowego projektu, przeznaczonego do jednoekranowej projekcji i przeniesieniu animacji do nowego formatu,składającego się z dwóch podzielonych ekranów LED. Realizacja powstała wspólnie ze Screen Network, specjalizującej się w cyfrowej reklamie zewnętrznej.

„Efekt przestrzenności na nośniku widoczny jest tylko w konkretnym, określonym obszarze, z którego dana osoba patrzy na ekran. Studio Platige wyspecjalizowało się w reklamach w formacie 3D Digital Out of Home, które znacznie skuteczniej przyciągają uwagę widza w porównaniu z tradycyjnymi billboardami. Jest to kolejna kampania zrealizowana w tej technologii, stworzona w taki sposób, aby elementy wyświetlane na ekranach stanowiły poprawne perspektywiczne przedłużenie architektury budynku, tworząc efekt trójwymiarowości” – mówi Marek Gajowski, head of CG, Platige Image.

Reklamy 3D Digital Out of Home wykorzystują do projekcji billboardy LED, które w porównaniu z tradycyjnymi nośnikami cechują się znacznie większą skutecznością w dotarciu do widza. Trójwymiarowy i ruchomy obraz znacznie bardziej przyciąga uwagęoraz gwarantuje wysokie zaangażowanie przechodniów, którzy często udostępniają materiał na swoich kanałach social media, zwiększając w ten sposób organiczny zasięg kampanii.

Wizualizacje 3D powoli stają się globalnym trendem i tego typu reklamy można obecnie zobaczyć w najbardziej ruchliwych dzielnicach, największych światowych metropolii m.in. w Seulu, Chengdu czy tokijskiej Shibuya. Obecnie reklamy 3D Digital Out of Home są nowością na polskim rynku i są przyjmowane przez odbiorców z dużym entuzjazmem. Pierwsze tego typu projekcje pojawiły się na wielkoformatowych ekranach zlokalizowanych na budynku hotelu Marriott w Al. Jerozolimskich w Warszawie.

W drugim kwartale ub.r. firma Platige Image osiągnęła wzrost skonsolidowanych przychodów o 25 proc. do 33,05 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 1,16 do 2,56 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Platige prezentuje reklamę Giorgio Armani przeznaczoną na ekrany 3D DOOH

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl