We Francji wystartuje płatny kanał piłkarski Telefoot. Pokaże mecze Ligue 1

Francuska stacja TF1 oraz grupa MediaPro chcą uruchomić we Francji nowy sportowy kanał telewizyjny o nazwie Telefoot. W zamian za opłatę w nieujawnionej na razie wysokości będzie można tam obejrzeć prawie wszystkie mecze najbliższych sezonów piłkarskiej ligi Ligue 1. Telefoot ma się pojawić w ofercie w sierpniu 2020 roku.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Francuska ekstraklasa o nazwie Ligue 1, podobnie jak inne europejskie ligi piłkarskie została dotknięta kryzysem koronawirusa. Pod koniec kwietnia 2020 r. zapadła decyzja o zawieszeniu wszystkich spotkań Ligue 1 w związku z pandemią.

Telefoot ruszy w sierpniu

Teraz w niektórych krajach rozgrywki ligowe są stopniowo wznawiane, chociaż mecze odbywają się na nowych zasadach bez udziału publiczności na stadionach.

Okazuje się, że kibice we Francji już niebawem uzyskają dodatkowe możliwości śledzenia na ekranach telewizorów tamtejszych meczów ligowych.

Stacja telewizyjna TF1 oraz grupa medialna MediaPro zapowiedziały uruchomienie nowego sportowego kanału o nazwie Telefoot.

Dzięki prawom wykupionym przez MediaPro przez kolejne 4 sezony Telefoot będzie mógł transmitować 80 proc. meczów rozgrywanych w Ligue 1. Oprócz samych relacji z rozgrywek na ofertę Telefoot mają się złożyć także rozmowy ekspertów i inne ekskluzywne treści związane z futbolem.

Start nowego kanału zaplanowano na sierpień 2020 r., wtedy bowiem spodziewane jest we Francji ponowne rozpoczęcie spotkań w ramach Ligue 1. Dostęp do Telefoot ma być płatny, na razie jednak nie ujawniono żadnych szczegółów dotyczących cen abonamentu.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu