Płatny serwis ESPN+ po pół roku od uruchomienia osiągnął liczbę miliona płatnych subskrybentów

Koncern Disney ujawnił, że należący do niego sportowy serwis streamingowy ESPN+ osiągnął liczbę miliona subskrybentów płacących abonament za dostęp do treści. Wynik jest zaskoczeniem dla branży biorąc pod uwagę że został on osiągnięty po sześciu miesiącach funkcjonowania ESPN+.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Płatny serwis ESPN+ po pół roku od uruchomienia osiągnął liczbę miliona płatnych subskrybentów

ESPN+ wystartował w Stanach Zjednoczonych w kwietniu br. W ofercie serwisu znajdują się transmisje z mniej popularnych dyscyplin sportu w USA, takich jak rozgrywki włoskiej ligi piłkarskiej czy mecze drużyn studenckich w koszykówce oraz baseballu. Na platformie nie ma jednak pozycji nadawanych przez sportową stację telewizyjną ESPN.

Teraz koncern Disney, do którego należy ESPN+ ujawnił, że liczba jego użytkowników osiągnęła milion. Odbiorcy treści w serwisie muszą zapłacić miesięczną subskrypcję w wysokości 4,99 dol.

Disney zaznacza, że większość użytkowników ESPN+ to wyłącznie subskrybenci tej platformy, choć część to osoby korzystające z darmowego dostępu w ramach abonamentu premium wykupionego w stacji ESPN.

Zachodnie media branżowe nie kryją zdziwienia liczbą podaną przez Disneya. W ich opinii osiągnięcie przez ESPN+ poziomu miliona subskrybentów w ciągu kilku miesięcy jest dużym sukcesem w wypadku serwisu streamingowego do którego dostęp jest płatny.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]