Użytkownicy Play zapłacą w abonamencie za filmy w serwisie Chili

Play zapowiedział, że użytkownicy tej sieci mogą płacić wraz z miesięcznym rachunkiem u operatora za korzystanie z oferty serwisu VOD Chili. Oferta dotyczy wyłącznie osób posiadających abonament w Play.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Play poinformował, że od poniedziałku do pakietu Zakupów Mobilnych dodana została platforma Chili.  Dzięki temu klienci Play będą mogli cieszyć się prostym i wygodnym dostępem do hitów filmowych prosto z kina, płacąc za nie za pomocą  rachunku za telefon lub internet.

Chili to serwis VOD dostępny obecnie w 5 krajach. Platforma umożliwia wypożyczanie i zakup (czyli film pozostaje na zawsze dostępny na koncie) pojedynczych tytułów, bez konieczności opłacania miesięcznego abonamentu – użytkownik płaci tylko za to, co ogląda.

Jak zaznaczają partnerzy oferty korzystanie z serwisu jest proste, wystarczy wejść na jego stronę i zarejestrować się za darmo. Później pozostaje tylko wybrać tytuł, a w opcjach płatności zaznaczyć rachunek Play. W ramach weryfikacji użytkownik proszony jest o podanie numeru telefonu, na który otrzymuje unikatowy kod PIN w celu potwierdzenie każdej transakcji.

grafika

Z opcji „Zapłać z Play” mogą w tym przypadku skorzystać wszyscy klienci operatora, którzy wybrali ofertę abonamentową. Szczegóły zakupów mobilnych dostępne są od razu w Play24, a ich podsumowanie uwzględniane jest w comiesięcznym rachunku. Dzięki temu, by oglądać dostępne na platformie treści, użytkownicy nie muszą podawać danych karty płatniczej.

Z Chili, tak jak z innych serwisów wideo można korzystać poprzez stronę internetową lub w aplikacji na urządzenia mobilne oraz Smart TV. Można powiązać z kontem do 5 urządzeń.

Według danych Gemius/PBI w październiku br. z serwisu Chili skorzystało w Polsce ponad 341 tys. unikalnych użytkowników, co oznacza znaczący spadek w porównaniu z wrześniem, gdy platforma miała ponad 760 tys. odwiedzających.

W trzecim kwartale br. Play Communications osiągnął wzrost przychodów operacyjnych w skali roku o 5,2 proc. do 1,8 mld zł oraz 233,1 mln zł zysku netto (wobec 189,8 mln zł rok wcześniej). Na koniec września telekom miał 12,72 mln aktywnych klientów, w tym 9,11 mln abonentów. Wydatki marketingowe zwiększył o 29 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day