Play wprowadza ofertę Next jako subskrypcję w aplikacji mobilnej. Cena 45 złotych miesięcznie

Play wprowadził nową ofertę abonamentową o nazwie Play Next dostępną w ramach miesięcznej subskrypcji w wysokości 45 zł. W zamian dostępne są rozmowy i SMS-y bez limitu oraz pakiet 50 GB danych internetowych. Play Next jest obsługiwany za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Play Next to oferta udostępniona przez operatora w modelu subskrypcyjnym, który wcześniej jako pierwsza na polskim rynku zaoferowała platforma Folx zamknięta w połowie lipca br.

Skorzystanie z nowej oferty wymaga zainstalowania w smartfonie darmowej aplikacji Play Next (dostępnej na Androida oraz iOS), a następnie włączenia w niej subskrypcji oraz podpięcia karty płatniczej. Na początku korzystania z Play Next trzeba też zdefiniować sposób odbioru karty SIM przypisanej do usługi – można wybrać przesyłkę kurierską lub odebrać kartę osobiście w salonie Play.

grafika

Po podpięciu karty miesięcznie będzie z niej pobierana kwota w wysokości 45 zł. W zamian za to użytkownik otrzymuje nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci, darmowe SMS-y i MMS-y, a także pakiet 50 GB danych które może wymienić z internetem.

grafika

Play zaznacza, że użytkownik nie musi podpisywać z operatorem długoterminowej umowy i w każdej chwili może zrezygnować z subskrypcji. Zainstalowana w smartfonie aplikacja oprócz automatycznego regulowania rachunków z operatorem oferuje też kilka innych funkcji pozwalających na wygodne kontrolowanie swojego konta w Play Next.

Dla użytkowników przenoszących numer do oferty Next Play oferuje 6-miesięczne zwolnienie z opłaty subskrypcyjnej, dodatkowe korzyści finansowe w postaci darmowego miesięcznego abonamentu otrzymują użytkownicy którzy polecą ofertę Play Next swoim znajomym.

 

W pierwszej połowie br. Play Communications zanotował 3,32 mld zł wpływów operacyjnych (wobec 3,21 mld zł rok wcześniej) i wzrost zysku netto w skali roku z 57,5 do 352,6 mln zł. Sieć Play miała 15,03 mln klientów, o 550,2 tys. więcej niż rok wcześniej. Liczba abonentów wzrosła z 8,94 do 9,71 mln, a użytkowników ofert prepaidowych zmalała z 5,54 do 5,32 mln.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?