SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Play odświeżył logo

Sieć komórkowa Play zyskała nieco zmodyfikowany logotyp. W ciągu kilku miesięcy pojawi się on we wszystkich jej punktach obsługi.

W zmienionym logo Play nazwa sieci jest zapisana na biało, już bez efektu trójwymiarowości, i nieco inną czcionką niż dotychczas. Natomiast fioletowe tło ma jaśniejszy odcień.

- Chodziło nam o uproszczenie logotypu. Przy czym nie jest to oczywiście żadna rewolucja, tylko delikatny lifting - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Gruszka, rzecznik Play.

Nowe logo pojawiło się już w emitowanych od półtora tygodnia reklamach nowej oferty sieci (przeczytaj więcej o tej kampanii) oraz wszystkich innych promujących ją materiałach (m.in. zmienionym serwisie internetowym). W najbliższych miesiącach będzie stopniowo wprowadzane przez operatora w pozostałych kanałach komunikacji, w tym punktach obsługi klientów.

Dotychczasowe logotypy Play:

Dołącz do dyskusji: Play odświeżył logo

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
andre
stary jest ciekawszy..
odpowiedź
User
Euzebiusz Kiełbasa
Kto to projektowal? informatyk bez podstaw zasad graficznych? troche kiepskie proporcje, kerning, a to co sie dzieje na koncowce AY to katastrofa, no ale coz byle czcionka byle do przodu, tu nie bylo rzadnego projektowania. Takie logo to studencina za 200zl zrobi jestem ciekaw o ile Play przeplacil.
odpowiedź
User
tt
nowy jest ciekawszy..
odpowiedź