SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mikkel Noesgaard nowym szefem marketingu Play, Michał Sobolewski zrezygnował

Michał Sobolewski zrezygnował z funkcji członka zarządu ds. marketingu w P4, operatorze sieci telekomunikacyjnej Play. Z początkiem listopada to stanowisko obejmie Mikkel Noesgaard, poprzednio związany z Telenor Group.

Mikkel Noesgaard Article

O rezygnacji Michała Sobolewskiego poinformowano w poniedziałek w komunikacie giełdowym Play Communications, nie podano powodów.

Sobolewski był związany z firmą przez 10 lat, odpowiadał m.in. za marketing konsumenckiej oferty produktowej. Członkiem zarządu ds. marketingu został w listopadzie ub.r., zastępując Bartosza Dobrzyńskiego.

Mikkel Noesgaard poprzednio przez 7 lat pracował w norweskim koncernie telekomunikacyjnym Telenor Group, ostatnio jako dyrektor marketingu w Serbii i Czarnogórze. Ogółem ma ponad 15 lat doświadczenia na stanowiskach związanych z zarządzaniem sprzedażą, marketingiem i rozwojem biznesu w branżach technologii i telekomunikacji.

Prezesem operatora Play od połowy ub.r. jest Jean-Marc Harion. Natomiast w lutym br. do zarządu firmy dołączył Piotr Kuriata, obejmując też funkcję dyrektora ds. rozwoju biznesu i regulacji, a w listopadzie ub.r. Wojciech Danieluk jako chief information and transformation officer oraz Michał Ziółkowski jako chief technology officer). W zarządzie są też Michał Wawrzynowicz (od początku 2015 roku jako chief commercial officer) i Holger Püchert (od połowy 2017 roku jako dyrektor finansowy),

W drugim kwartale 2019 roku Play Communications zanotował 1,75 mld zł przychodów 254 mln zł zysku netto. Na koniec tego okresu miał 12,7 mln aktywnych klientów, o 250 tys. więcej niż rok wcześniej.

Plus zwycięzcą przenoszenia numerów. Play z rekordową stratą

W III kwartale 2019 roku użytkownicy polskich sieci komórkowych przenieśli w sumie ponad 396 tysięcy numerów - wynika z nowego zestawienia Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Na pozycji lidera pozostała sieć Plus notując największy dodatni bilans wśród oddanych i pozyskanych numerów. Największe straty dotknęły Play, który zanotował rekordowo niski bilans - z górą 62 tysiące numerów na minusie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mikkel Noesgaard nowym szefem marketingu Play, Michał Sobolewski zrezygnował

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Misiek
Michal, powodzenia w nowych wyzwaniach. Dzięki za wszystkie lata współpracy, za profesjonalne podejście i odwagę. Szacunek!
7 1
odpowiedź
User
Zdzisiek
Szybko coś „zrezygnował”. A słabe wyniki? Przypadek ;-)
6 1
odpowiedź
User
do przodu
Michał to rzadkie połączenie ultrabiznesowego focusu, wysokiej kultury osobistej i propracowniczego podejścia. Niestety słabe wypiera dobre. Michał, ignoruj te korporacyjne miernoty i do przodu..powodzenia!
9 7
odpowiedź
User
Jj
To jest dla mnie dziwne. Zagraniczna firma panoszy sie na polskim rynku i zatrudnia obcokrajowcow na lukratywne stanowiska. A dlaczego nie Polakow? Dlatego wlasnie przeszedlem do Plusa. Jestem stad i chce najpierw swoim dawac zarabiac.
3 6
odpowiedź
User
gre
Nie znam człowieka ale jeśli z tego powodu znikną te kretyńskie reklamy to już się cieszę
3 3
odpowiedź