SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Play otwiera punkty obsługi klientów, pomaga niekorzystającym z internetu

Sieć telekomunikacyjna Play przekształca swoje salony w interwencyjne punkty wsparcia klientów, którzy nie mogą w internecie załatwiać spraw związanych z telefonią. Docelowo takich punktów ma być kilkaset w całym kraju. - Priorytetem jest dla nas zapewnienie każdemu abonentowi stałego kontaktu z bliskimi - deklaruje Jean Marc Harion, prezes Play.

Article

W ramach akcji „#OtwieramyPomagamy” Play otworzył niedawno 13 specjalnych dodatkowych punktów wsparcia. Teraz zapowiada otwarcie kolejnych 28 - w różnych miejscowościach. Mają one pomóc klientom, którzy nie mają możliwości i narzędzi do zdalnego radzenia sobie z bieżącymi kwestiami jak choćby wymiana karty SIM, doładowanie konta w usługach „na kartę” czy opłata bieżących rachunków.

Dodatkowo ponad 400 otwartych salonów będzie także pełniło także funkcję interwencyjnego punktu wsparcia. Operator podkreśla, że w otwartych punktach przestrzegane są wszelkie środki bezpieczeństwa.

- Teraz bardziej niż kiedykolwiek naszym priorytetem jest zapewnienie każdemu klientowi stałego kontaktu ze swoimi bliskimi. Wszyscy nasi pracownicy pozostają w pełnej mobilizacji, aby zapewnić abonentom ciągłość usług. Wspieramy potrzeby naszych klientów w zakresie zdalnej edukacji czy wysokiej jakości rozrywki, ale oni potrzebują także wsparcia w doładowaniu konta, przedłużeniu umowy, wydrukowaniu faktury czy wymianie telefonu. Zachęcamy wszystkich do pozostania w domu i kontaktu z nami za pośrednictwem aplikacji Play24 oraz serwisu play.pl, ale naszym obowiązkiem jest również wspieranie tych, którzy nie mają możliwości skorzystania ze zdalnej obsługi lub nie mogą rozwiązać problemu na odległość - deklaruje Jean Marc Harion, prezes Play.

Nowe punkty wsparcia Play otwiera m.in. w Krakowie, Szczecinie, Wrocławiu, Poznaniu, Gorzowie Wielkopolskim, Tarnowie, Rzeszowie czy Lubaniu. Czynne będą od poniedziałku do piątku. W celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa będą w nich stosowane zasady szczególnej ostrożności, zgodne z obowiązującymi przepisami: klienci przyjmowani będą pojedynczo przy specjalnie wydzielonych stanowiskach, a pomiędzy nimi zachowany będzie zalecana odległość. Przed udaniem się do punktu każdy klient ma możliwość skontaktowania się telefonicznie z kierownikiem wybranego salonu, który w pierwszej kolejności zaoferuje pomoc zdalną, a dopiero w razie konieczności - kontakt osobisty, jeśli okaże się on niezbędny.

W ub.r. Play Communications zanotował wzrost przychodów o 2,9 proc. do 7,041 mld zł oraz zysku netto o 16,4 proc. do 866,9 mln zł. Na koniec roku telekom miał 12,93 mln aktywnych klientów (po wzroście o 2,1 proc.), a średni przychód od użytkownika zwiększył się o 1,5 proc. do 32,8 zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Play otwiera punkty obsługi klientów, pomaga niekorzystającym z internetu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
megoo
Najwięcej w tych punktach karciarzy, którzy nie potrafią wbić kodu, żenada i szkoda poświecenia zdrowia pracowników. A to typ klienta, który wydaje 20 zł na miesiąc a ma dziś oczekiwania jakby był jedyny i wyjątkowy.
odpowiedź
User
acurate
Piszecie bzdury nie odbierają telefonów w salonach w Szczecinie, trzeba bardziej zdyscyplinować to towarzystwo sprawdzić ilość nie odebranych i wszystko jasne.
odpowiedź