SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Play: ponad 5 mln klientów internetu, 50 proc. Polaków w zasięgu LTE

Ponad 50 proc. mieszkańców Polski jest w zasięgu internetu LTE oferowanego przez Play. Z usług internetowych oferowanych przez sieć korzysta ponad 5 mln użytkowników, z czego 70 proc. ruchu generują klienci indywidualni.

Operator sieci Play poinformował, że po 10 miesiącach od wprowadzenia w listopadzie ub.r. internetu LTE (pod marką 4G LTE) zasięg tej usługi wynosi ponad 50 proc. populacji Polski. Dotychczas firma podawała liczbę miejscowości, w których działa ta usługa - pod koniec lipca br. było to 435 lokalizacji (zobacz szczegóły).

Z kolei oferowany przez Play internet mobilny w technologii HSPA+ dociera do 87 proc. Polaków.

>>> Formuła 4G LTE Unlimited - Play wprowadza internet mobilny bez limitów

Z internetu mobilnego na różnych urządzeniach korzysta ponad 5 mln użytkowników Play. Przypomnijmy, że na koniec marca br. sieć miała 10,94 mln klientów, o 17 proc. więcej niż rok wcześniej (więcej na ten temat).

Play poinformował, że ruch internetowy generowany przez użytkowników tej sieci wzrósł w skali roku o 59 proc. Już 26 proc. ogólnej wielkości ruchu generują osoby korzystające z internetu LTE, natomiast 30 proc. - klienci biznesowi. Ponadto użytkownicy korzystający z internetu LTE na smartfonach generowali pięć razy większy ruch niż osoby używające internetu mobilnego w innych technologiach.

Dołącz do dyskusji: Play: ponad 5 mln klientów internetu, 50 proc. Polaków w zasięgu LTE

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adam
PLAY mówi że ma zasięg
ORANGE go ma
PLAY walczy O KLIENTÓW W MIASTACH
a ORANGE ma całą prowincje
bo tylko oni mają wszędzie zasięg
zanim dostarczy sie cuda
najpierw trzeba zadbać
żeby mógł normalnie
porozmawiać
odpowiedź
User
do adam
W telefonie z SIM Play znajdź ustawienia sieci i wybierz Orange. I po problemie...
odpowiedź
User
privat
@adam - właśnie z powodu m.in. braku zasięgu, przeniosłem się z orange do play. Zdecydowana poprawa. Poza tym obsługa klienta w orange to totalne olewanie klienta. Na infolinii w meandrach ich automatów nie tylko można zabłądzić, ale też można wpaść w pętlę, klikając kolejne cyfry menu, a jak już się uda trafić do człowieka, to okazuje się być niekompetentnym. Sposób na ponowne dotarcie do konsultanta przez tę samą ścieżkę menu nie działa, bo ją zmieniają. Niech się klient męczy godzinami na infolinii aż mu się odechce rozmowy z konsultantem orange.
odpowiedź