SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play pracuje nad największym minusem oferty

Play pracuje nad ofertą pakietów transmisji danych, która wydatnie obniży koszt korzystania z multimediów i Internetu.

Nie jest jeszcze znany termin wejścia w życie oferty. W tej chwili w Play 1 MB kosztuje aż 5 zł przy taktowaniu co 10 kB. W sieci Era i Plus płaci się nawet pięć razy mniej, drożej niż w Play jest tylko w Orange.

"Naszym zdaniem z perspektywy typowego użytkownika nasza cena jest na średnim poziomie rynkowym. Za surfowanie płacimy z kwoty jaką dostajemy w abonamencie. Biorąc pod uwagę premię jaka towarzyszy każdemu abonamentowi i zasileniu konta na kartę (kwota powyżej 50 zł) cena transmisji jest niska i typowy użytkownik, który chce sprawdzić repertuar kina, sprawdzić pogodę czy przesłać kilkanaście zdjęć z udanej imprezy rodzinnej zupełnie tego nie odczuje i zmieści się w swoim abonamencie. Słuchamy opinii naszych klientów. Ich zdaniem powinniśmy wprowadzić do oferty tanie pakiety danych i w tym momencie rozważamy taką możliwość. Być może wprowadzimy je do naszej oferty w najbliższej przyszłości. Więcej nie mogę powiedzieć. Konkurencja nie śpi" - poinformował IT Biznes Marcin Gruszka, rzecznik prasowy P4.

Czas na Play
Debiutująca 16 marca sieć telefonii komórkowej UMTS Play na koniec tego roku chciałaby mieć ok. 500 tys. klientów, poinformował Chris Bannister, prezes właściciela sieci, spółki P4.

"Spodziewamy się, że rocznie ok. 10 mln osób w Polsce zmienia sieć lub kupuje nowy telefon. Chcemy mieć 5% udziału w tej liczbie. To daje ok. 500 tys. osób na koniec tego roku" - powiedział Bannister.

Ma w tym pomóc agresywna strategia cenowa spółki i częste zmiany oferty. Nowy operator rozpoczął w piątek sprzedaż usług z ceną za minutę połączenia 49 groszy brutto do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych. Natomiast cena za SMS i MMS będzie wynosić po 15 groszy brutto.

"Musimy być bardzo agresywni w kwestii cen. Nasza oferta obniża koszty usług o 35%. Będziemy zmieniać naszą ofertę co 6-8 tygodni" - powiedział podczas piątkowej konferencji prasowej Chris Bannister, prezes właściciela sieci, spółki P4.

Oferta post-paid i pre-paid w sieci Play nie będzie się różnić cenowo, ale klienci abonamentowi będą mogli taniej kupić telefon w sieci Play. W ofercie abonamentowej (abonamenty od 50 do 150 zł) klient otrzymuje pakiet złotówek do wykorzystania na rozmowy, SMS-y, MMS-y i surfowanie po internecie. Niewykorzystana kwota nie przechodzi na następny miesiąc.

Cena za minutę połączenia w Play będzie wynosić 49 groszy brutto do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych z naliczaniem sekundowym i bez zróżnicowania na godziny szczytu i poza szczytem.

Za SMS i MMS do wszystkich komórkowych operatorów komórkowych oraz MMS na e-mail użytkownik sieci Play zapłaci 15 groszy, a za przesłanie 10 KB danych 5 groszy.

Dodatkowo za każde 2 minuty rozmów przychodzących klient sieci otrzyma 1 minutę połączeń wychodzących na dowolny numer.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Play pracuje nad największym minusem oferty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl