Play wprowadził pierwszą ofertę dla małych firm

Sieć telefonii komórkowej trzeciej generacji Play wprowadziłapierwszą ofertę kierowaną dla małych firm, poinformował JacekHensler, dyrektor ds. marketingu spółki P4, która jest operatoremsieci, w czwartek.

isb-kk
isb-kk
Udostępnij artykuł:

"Nasza oferta jest adresowana do małych firm, którym oferujemy wpakiecie do 25 kart SIM" - powiedział Hensler podczas konferencjiprasowej. Według niego, dzięki ofercie biznesowej, Play zyska dokońca roku kilkadziesiąt tysięcy klientów.

Hensler poinformował, że w ostatni poniedziałek liczba klientówPlay przekroczyła 500 tys. Potwierdził prognozę, według którejoperator na koniec tego roku ma mieć 750 tys. klientów.

Hensler zapowiedział też, że w przyszłym roku Play przygotujeofertę dla większych firm, a także będzie wprowadzał nowe usługidla klientów biznesowych.

Szef marketingu P4 zaznaczył jednak, że strategia Play będzieuzgodniona z Netią, która ma w przyszłym roku świadczyć usługitelefonii komórkowej swoim klientom biznesowym pod własnąmarką.

"Netia będzie świadczyć te usługi w oparciu o infrastrukturęPlay" - powiedział Hensler.

W ramach oferty "Play dla firm" obowiązują te same płaskiestawki do sieci własnej oraz pozostałych operatorów. W najwyższymabonamencie minuta rozmowy kosztuje efektywnie 20 gr. netto. Pozatym operator oferuje pakiet dodatkowych darmowych rozmów na rozmowyz telefonami w tej samej firmie. Klienci biznesowi mogą też kupowaćtelefony dostępne w ofercie indywidualnej.

isb-kk
Autor artykułu:
isb-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?