Player.pl z ofertą dla Polonii w Wielkiej Brytanii, za chwilę w kolejnych krajach

Od lutego br. platforma Player.pl (TVN i Discovery Polska) wprowadziła do oferty pakiet International, który Polakom mieszkającym w Wielkiej Brytanii umożliwia oglądanie kanałów TVN24, iTVN oraz iTVN Extra.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Player.pl z ofertą dla Polonii w Wielkiej Brytanii, za chwilę w kolejnych krajach

Do tej pory kanały TVN i Discovery Polska dostępne były poza granicami Polski tylko za pośrednictwem dystrybutorów telewizyjnych. Pakiet International to pierwsza oferta umożliwiająca bezpośredni dostęp do portfolio nadawcy za granicą.

Pakiet International umożliwia oglądanie kanałów iTVN, iTVN Extra oraz TVN24. Jest dostępny na urządzeniach z systemami Android i iOS, a dostęp do niego nie wymaga podpisywania umowy.

Widzowie mieszkający na wyspach brytyjskich przez pierwsze 14 dni będą mogli skorzystać z pakietu International za darmo. Po okresie próbnym pakiet dostępny będzie w promocyjnej cenie 50 zł, a regularna cena wynosi 65 zł.

Grupa TVN i Discovery Polska zapowiada, że w najbliższym czasie legalny dostęp do kanałów ITVN, ITVN Extra oraz TVN24 uzyskają także kolejni widzowie w Europie i na świecie.

- Polonia w Wielkiej Brytanii to głównie młodzi ludzie, którzy często oglądają telewizję online na smartfonach i tabletach. Otrzymujemy wiele próśb i pytań o możliwość dotarcia do naszej oferty przez Internet. Wspólnie z serwisem player.pl przygotowaliśmy specjalnie dla nich skrojoną ofertę, którą będziemy systematycznie rozwijać - tłumaczy Tomasz Parfienowicz, dyrektor działu strategii komercyjnej i międzynarodowej dystrybucji.

- Player.pl, najbardziej angażujący polski serwis OTT, jest w końcu dostępny poza granicami kraju. To ważne osiągnięcie dla nas, dające nam dostęp do nowych widowni - wyjaśnia Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-ma-10-nowych-projektow-serialowych-m-in-serial-o-przeszczepach-i-sitcom-polska-2050,7171233596454529a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day