SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plej z wygranym przetargiem na wiosenną kampanię Frisco

Agencja Plej wygrała przetarg na wiosenną kampanię  Frisco.pl, komunikującą nową politykę cenową i promocyjną sklepu.

Plej zajęło się stworzeniem i prowadzeniem kampanii wiosennej dla Frisco.pl. Marka komunikuje swoją nową politykę cenową i promocyjną. Kampania prowadzona jest na nośnikach OOH, w radiu, social mediach, displayu i kanałach własnych marki.

– Klient przyszedł do nas z wyzwaniem – wszyscy dziś mówią o niskich cenach i uznał, że musi dostosować strategię cenową do aktualnych potrzeb konsumentów. Wygoda – w postaci  dostawy zakupów do domu obecnie zeszła na drugi plan.. W komunikacji dla Frisco.pl chcemy w dyskontowej estetyce jasno pokazać, że strategia cenowa marki się zmienia. Dlatego również powstaje strefa friscontowych cen – mówi Bart Biały, creative director w Plej.

Oprócz strefy dyskontowo niskich cen Frisco.pl oferuje kod 25 zł na pierwsze zakupy o wartości min. 125 zł i pięć dodatkowych kuponów rabatowych o łącznej wartości 135 zł.

– Jednym z wyzwań, z którymi mierzy się nasza kategoria jest postrzeganie jej przez shopperów jako pewnej formy luksusu, na który mogą sobie pozwolić nieliczni. To mit, z którym konsekwentnie walczymy od lat, ale szczególnie dzisiaj, gdy konsument jest bardzo wrażliwy na cenę, to właśnie ten przekaz staje się kluczowy. Plej błyskawicznie i w punkt odpowiedziało na nasz brief łącząc kody dyskontów z kodami Frisco.pk, tak by mówiąc o cenie nie zatracić tożsamości naszej marki. Idea Friscontu świetnie łączy jakość i wygodę, która od lat dostarcza Frisco.pl, z niskimi cenami, z którymi kojarzone są sklepy dyskontowe. Wierzymy, że ta gra słów i prostota przekazu przekona klientów, że warto zamienić dyskont na friscont – mówi Karolina Jaworska, marketing manager w Frisco.pl.

Kampania zaplanowana jest na kwiecień i maj.

Dołącz do dyskusji: Plej z wygranym przetargiem na wiosenną kampanię Frisco

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
meee
Ktoś to czytał przed publikacją? Dobrze, że to portal branżowy. Zwykły śmiertelnik tego bełkotu nie zrozumie. I te literówki :D
odpowiedź