Plotek tuż przed Pudelkiem. Jastrzabpost mocno w górę, Plejada i sekcja Radiozet.pl ze spadkami (Top10)

Wśród serwisów o show-biznesie liderem zasięgowym pozostaje Plotek.pl, ma minimalną przewagę nad Pudelkiem. Z miesiąca na miesiąc mocno wzrosła liczba użytkowników Jastrzabpost.pl, natomiast spore spadki zanotowały sekcje show-biznesowe Radiozet.pl i o2.pl, Plejada.pl i Kozaczek.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W listopadzie br. Plotek.pl (Agora) odwiedziło 7,09 mln użytkowników, a Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) 7,05 mln. Pierwszemu serwisowi dało to 24,43 proc. zasięgu, a drugiemu 24,29 proc. - pokazują wynik badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Trzy kolejne witryny z kategorii show-biznesowej miały po mniej więcej 6 mln użytkowników. Dział WP.pl o show-biznesie, działający pod marką WP Gwiazdy (Grupa Wirtualna Polska), odwiedziło 6,12 mln internautów (co dało 21,09 proc. zasięgu), Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 5,99 mln (20,65 proc.), a Pomponik.pl (Grupa Interia) - 5,78 mln (19,92 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-wyniki-mediapanel-listopad-2020,7170422384383617a ##

Dział show-biznesowy Radiozet.pl zanotował 2,6 mln użytkowników i 8,94 proc. zasięgu, a Jastrzabpost.pl - 2,29 mln użytkowników i 7,9 proc. zasięgu.

Kozaczek.pl (Marquard Media Polska) odwiedziło 1,26 mln internautów, natomiast dział show-biznesowy o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) miał 673,9 tys. użytkowników.

grafika

W porównaniu do października Plotek.pl stracił 163,9 tys. użytkowników (to 2,3 proc. w dół), przez co zmalała jego przewaga nad Pudelkiem, który zyskał 329,2 tys. odwiedzających (4,9 proc.).

Na Jasrzabpost.pl liczba internautów zwiększyła się o 938,9 tys. (69,4 proc.), a w sekcji show-biznesowej WP.pl o 18,1 tys. (0,3 proc.).

Z drugiej strony dział Radiozet.pl o showbiznesie zanotował spadek liczby użytkowników o 1,16 mln (30,8 proc.), a Plejada.pl - o 900,7 tys. (13,1 proc.). Natomiast na Kozaczek.pl ubyło 173,7 tys. odwiedzających (12,1 proc.), a w sekcji show-biznesowej o2.pl - 119,9 tys. (15,1 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style