Abstrachuje pomocnikami Szymona Majewskiego w reklamach Plusa (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Plus zaczęła bożonarodzeniową kampanię promującą ofertę abonamentową. W reklamach Szymon Majewski wciela się w Świętego Mikołaja, a twórcy kanału youtube’owego Abstrachuje - w jego pomocników.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Abstrachuje pomocnikami Szymona Majewskiego w reklamach Plusa (wideo)

Jeden ze spotów z kampanii pokazuje, jak Szymon Majewski jako Święty Mikołaj nieoczekiwanie dostaje prezenty od sympatycznej rodziny. W innym prezenty pomaga mu pakować elf i jego rodzice (w tych bohaterów wcielają się Robert Pasut, Czarek Jóźwik, Rafał Masny - autorzy kanału youtube’owego Abstrachuje). W kolejnym rodzina elfów podziwia zapakowane prezentami sanie Świętego Mikołaja.

 

W spotach pokazywane są też niektóre urządzenia dostępne w tej promocji, m.in. smartfony Samsung Galaxy i Huawei Mate. Reklamy kończą się hasłem „Stać Cię na więcej”.

 

Za obsługę marketingową Plusa odpowiadają agencja reklamowa Scholz&Friends Warszawa (kreacja kampanii), dom produkcyjny TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).

 

Szymon Majewski od kilku lat reklamuje Plusa, obecnie występuje też w kampanii usług internetowych Plusa, Netii i Cyfrowego Polsatu.

Natomiast twórcy Abstrachuje obecnie biorą udział w bożonarodzeniowej akcji reklamowej Coca-Coli.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję