Plus GSM kontynuuje współpracę z PLS

Plus GSM i Polska Liga Siatkówki kontynuują współpracę w sezonie 2004/2005

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Plus GSM i Polska Liga Siatkówki kontynuują rozpoczętą w 2002 r. współpracę sponsorską.

W nadchodzącym sezonie współpraca między Plus GSM a Polską Ligą Siatkówki nabierze nowego, szerszego wymiaru. Plus GSM, jako Partner Ligi, będzie nie tylko wspierał ją finansowo, ale również technologicznie. Udostępni najnowsze rozwiązania, które m.in. uatrakcyjnią oprawę meczów oraz przyspieszą przepływ informacji, np. przez stworzenie specjalnego ośrodka internetowego dla kibiców, w którym będą oni mogli na bieżąco śledzić najświeższe doniesienia z siatkarskich boisk.  

Sezon 2004/2005 będzie także wyjątkowy pod względem liczby relacji telewizyjnych z meczów Ligi. Sympatycy siatkówki obejrzą na antenie TV4 w sumie pięćdziesiąt spotkań siatkarskiej ekstraklasy. W każdy weekend trwania rozgrywek transmitowane będą dwa najciekawsze mecze kolejki: w sobotę o godz. 14.00 i w niedzielę o godz. 15.00. Najlepsze mecze będą także prezentowane na antenach telewizji Polsat, Polsat2 oraz Polsat Sport.

Plus GSM jest również Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w Piłce Siatkowej, wyłącznym sponsorem Mistrzostw Polski w Siatkówce Plażowej Kobiet SimplusCup. Wielokrotnie angażował się także w organizację turniejów siatkarskich, m.in.: Mistrzostw Polski Młodzików czy Mistrzostw Polski Old'boyów, potwierdzając tym swoje zainteresowanie rozwojem oraz popularyzacją tej widowiskowej dyscypliny sportu.

Plus GSM wspiera polską siatkówkę od 1998 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu