Nowe reklamy rabrandingowe Plusa, Polsatu i Polsat Go z Mecwaldowskim, Braciakiem i Ibiszem (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej wspierającej nową identyfikację głównych marek Grupy Polsat Plus. W spotach Plusa występuje Wojciech Mecwaldowski, w reklamach Polsatu - gwiazdy tej stacji na czele z Krzysztofem Ibiszem, a w reklamach Polsat Box - Jacek Braciak.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Nowe reklamy rabrandingowe Plusa, Polsatu i Polsat Go z Mecwaldowskim, Braciakiem i Ibiszem (wideo)
Wojciech Mecwaldowski w spocie Plusa

Kampania reklamująca nową identyfikację Plusa i Polsatu oraz rebranding Cyfrowego Polsatu na Polsat Box zaczęła się w połowie sierpnia. Opublikowano wtedy ponad 2-minutowy spot, w którym główną rolę gra Wojciech Mecwaldowski, a ponadto występują gwiazdy Polsatu oraz znani z reklam Plusa i Polsat Box Jacek Braciak i Tomasz Karolak.

Akcja jest realizowana pod hasłem „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.

Plus z „najszybszym 5G”

Obecnie rusza kolejny, bardziej produktowy etap kampanii, oparty na trzech 30-sekundowych reklamach. W spocie Plusa Wojciech Mecwaldowski zapewnia, że ta sieć oferuje najlepszy internet 5G w Polsce, najnowocześniejsze technologie i smartfony.

Mecwaldowski to nowy bohater reklam Plusa, występuje też w kampanii promującej wprowadzone w zeszłym tygodniu nowe taryfy abonamentowe z 5G.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plus-abonament-taryfy-nowe-5g-reklama-ile-kosztuje-reklama-wojciech-mecwaldowski-ojciec-maz,7170131417725057a ##

 

Polsat Box zastąpił Cyfrowy Polsat

Z kolei reklamy z Jackiem Braciakiem podkreślają, że platforma Polsat Box, która z początkiem września zastępuje Cyfrowy Polsat, daje dostęp do telewizji w różnych technologiach (m.in. z użyciem wprowadzanego właśnie do oferty dekodera 4K), oferując do oglądania na wielu urządzaniach mnóstwo treści sportowych, filmów, seriali i programów.

Jacek Braciak w reklamach Cyfrowego Polsatu występuje od połowy 2019 roku.

 

Z kolei reklamy Telewizji Polsat, z udziałem jej gwiazd, m.in. Krzysztofa Ibisza, Pauliny Sykut-Jeżyny i Karoliny Gilon, podkreślają, że poszczególne stacje nadawcy oferują różne typy treści, m.in. filmy, seriale, rozrywkę dla mężczyzn i kobiet oraz sport.

 

We wszystkich reklamach eksponowane są elementy nowej identyfikacji wizualnej Polsatu, Plusa i Polsat Box. Tak jak w poprzednim spocie tło muzyczne stanowi piosenka „You Can’t Hurry Love” Phila Collinsa.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lex-tvn-cyfrowy-polsat-wyniki-finansowe-polsat-box-plus-rebranding-konferencja,7170134657984129a ##

Polsat Go i Polsat Box Go zamiast Ipli

Zmiany dotyczące głównych marek Grupy Polsat Plus obejmują też platformę internetową Ipla, która została podzielona na dwie usługi. Od połowy sierpnia działa już Polsat Go z bezpłatnymi treściami, natomiast z początkiem września ruszy subskrypcyjna platforma Polsat Box Go.

Rebrandingi były przygotowywane przez Grupę Polsat Plus od dwóch lat we współpracy z firmami doradczymi Lippincott, Wolff Olins i Straightline. Ostatecznie po analizach i pogłębionych badaniach marketingowych wybrano kierunek strategiczny zaproponowany przez Straightline.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-hbbtv-serwis-jak-korzystac,7170132348848257a ##

Od początku sierpnia w stacjach telewizyjnych objętych rebrandingiem (Polsat News, Super Polsat, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat Games, Polsat Rodzina, Polsat Doku, Polsat Film, Polsat Seriale, Polsat 1 oraz Polsat 2, a także wszystkie kanały sportowe) pojawiają się na przemian stare i nowe identyfikacje wizualne.

Nowe reklamy są emitowane w telewizji, kinach i radiu. Kreacją zajęła się agencja Freundschaft, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Spoty wyreżyserowali Marcin Filipek i Armin Kurasz, produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - firmy Rio de Post i Roboto Sound.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wirtualna-polska-cyfrowy-polsat-akcje-kurs-gieldowy-rekord,7170131469625473a ##

Grupa Polsat Plus w drugim kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 10,4 proc. do 3,16 mld zł, a jej zysk netto zwiększył się z 290,7 do 541,7 mln zł. W całym pierwszym półroczu 2021 roku miała 6,1 mld zł przychodów i 932,1 mln zł zysku netto. Abonent za usługi firmy miesięcznie płaci średnio już 91,4 zł, a klient prepaidowy - 22 zł.

Sam segment mediowy Grupy Polsat Plus, od połowy ub.r. obejmujący też Grupę Interia kupioną od Bauer Media, w drugim kwartale br. osiągnął wzrost przychodów rok do roku o 38 proc. do 570 mln zł i 189 mln zł zysku EBITDA. Telewizja Polsat z reklam i sponsoringu zarobiła 55,2 proc. więcej niż przed rokiem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera