Wojciech Mecwaldowski jako ojciec i mąż reklamuje 5G w abonamencie Plusa (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Plus rozpoczęła kampanię reklamującą nowe taryfy abonamentowe z siecią 5G. Bohaterem reklam jest Wojciech Mecwaldowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Wojciech Mecwaldowski jako ojciec i mąż reklamuje 5G w abonamencie Plusa (wideo)
Wojciech Mecwaldowski w spocie Plusa

W reklamach Wojciech Mecwaldowski wciela się w pracownika salonu sprzedażowego Plusa, który zastanawia się, jak sprawdziłby się w rolach młodego męża i ojca. W obu tych sytuacjach istotną rolę odgrywa internet w standardzie 5G oferowanych przez Plusa.

Wprowadzone 23 sierpnia nowe taryfy abonamentowe Plusa dla klientów indywidualnych i firmowych obejmują internet mobilny w technologii 5G. W poszczególnych wariantach miesięczne ceny wynoszą od 35 zł do 85 zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-hbbtv-serwis-jak-korzystac,7170132348848257a ##

Scenariusz nowych reklam Plusa przygotowali Marcin Mroczek, Karolina Czarnota, Monika Kamińska, a produkcją zajął się dom produkcyjny TFP.

Za kreację kampanii Plusa odpowiada agencja Freundschaft, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

Na koniec czerwca br. Grupa Polsat Plus miała o 42 tys. aktywnych kart SIM więcej niż w końcu marca br. i o ponad 515 tys. więcej niż rok wcześniej. Na koniec I półrocza grupa obsługiwała ponad 12,9 mln aktywnych SIM (wzrost o 0,3 proc. w porównaniu z marcem i o 4,2 proc. więcej niż rok wcześniej), w tym blisko 10,5 mln SIM klientów kontraktowych (wzrost odpowiednio o 0,9 proc. i 4,9 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały