SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plus wprowadza dwie oferty reklamowe w 36.6

Operator sieci Plus wprowadza dwie oferty dla reklamodawcówprowadzących kampanie w ramach taryfy 36.6. Obie obejmują usługęChill Bill opartą na wysłuchiwaniu spotów w zamian za doładowaniakonta.

Polkomtel wprowadza dwie oferty reklamowe do usługi Chill Billdziałającej w ramach taryfy 36.6 ze względu na jej dużąpopularność. Z funkcjonalności polegającej na wysłuchiwaniu spotóww zamian za doładowania konta skorzystało już bowiem 150 tys.użytkowników, natomiast taką formę promocji wybrało ponad 30reklamodawców.

Obecnie firmy mogą wybrać w ramach usługi Chill Bill pakietTrial, w którym za stałą ryczałtową opłatę gwarantowane jest conajmniej 20 tysięcy odsłuchań reklamy przez 2 tygodnie, oraz pakietAll Inclusive, w którym - oprócz emisji nawet 3 różnych spotówreklamowych przez miesiąc - reklamodawca może promować się nabanerze z linkiem do swojej strony internetowej, w informacji osponsorze doładowania zawartej w komunikacie powitalnym popołączeniu się z usługą oraz w ramach SMS marketingu.

Dołącz do dyskusji: Plus wprowadza dwie oferty reklamowe w 36.6

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl