SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Sieć w domu i bajeruj do woli” w kampanii Plush na kartę (wideo)

Ruszyła akcja reklamująca pakiet internetowy w ofercie Plush na kartę (świadczonej przez Polkomtel należący do grupy Cyfrowy Polsat). Jest realizowana pod hasłem „Sieć w domu i bajeruj do woli”.

Article

W spocie z kampanii Plushak, brand hero marki Plush, siedzi w domu i z notesu wybiera numery atrakcyjnych dziewczyn, z którymi flirtuje przez wideo komunikator. „Sieć w domu i bajeruj do woli” - zachęca lektor, zaznaczając, że konto w Plush na kartę można doładować w serwisie internetowym tej oferty.

Kampania podkreśla, że w Plush na kartę przy doładowaniu za 30 zł na 30 dni oprócz 30 GB otrzymuje się dodatkowe 10 GB, przy czym zużywania tego pakietu nie powoduje korzystanie z platform społecznościowych Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, YouTube i TikTok.

 

W połowie marca ruszyły dwie inne kampanie oferty Plush: jedna pod hasłem „Weź się przenieś do Plusha!” promująca taryfę abonamentową, a druga z udziałem rapera Lil Wayne’a reklamujący promocję z platformą streamingową Tidal.

Nowa kampania reklamująca Plush jest realizowana w telewizji oraz internecie (m.in. w social media).

Za obsługę marketingową oferty Plush odpowiadają agencja Scholz&Friends Warszawa (kreacja kampanii), studio TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Sieć w domu i bajeruj do woli” w kampanii Plush na kartę (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl