Plush z 1,1 mln użytkowników, nowa oferta na kartę z większymi pakietami internetowymi

Polkomtel wprowadził nowe taryfy kierowanej do młodych osób oferty Plush na Kartę.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowa oferta Plusha to konstrukcja trzech zestawów usług z pakietem internetu i darmowym dostępem do Facebooka w każdym z nich.

Najdroższa - za 29 zł na 30 dni - jest oferta kompleksowa zawierająca 10 GB pakietu internetowego oraz rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych. Oferta obejmująca pakiet internetowy 5 GB, SMS-y bez limitu i stawkę 9 gr za minutę połączenia na komórki kosztuje 19 zł na 30 dni, a najtańszy zestaw z pakietem internetowym 3 GB i SMS-ami bez limitu jest dostępny za 15 zł na 30 dni.

grafika

Wraz z nową ofertą przygotowane zostały także inne startery.

grafika

Ponadto przenoszący numer do Plusha otrzymają rabat 50 proc. na wybrany pakiet przez pierwsze trzy miesiące korzystania z oferty. Dodatkowo w ramach Strefy Plusha użytkownicy będą mogli zdobyć gadżety z wizerunkiem Plusha, takie jak koszulki, bluzy czy kubki.

Polkomtel poinformował, że od startu marki Plush we wrześniu 2014 r. jej użytkownikami zostało ponad 1,1 miliona nowych klientów (nie podano, ilu jest aktywnych obecnie). Generują oni prawie 4 razy więcej użycia internetu niż klienci Plusa Na Kartę i wysyłają 1,5 raza więcej SMS-ów/MMS-ów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?